Säärase reegli vastu olid nii Williamsi kui ka McLareni meeskonna juhid.

“Ükskõik mis reeglit ka ei tehta, tundub alati, et keegi saab sellest mingit kasu. Isegi kui see kõgile võrdne peaks olema, virisevad alati mõned inimesed. Ma ei räägi ainult Patricust (Williamsi tehnikaboss), vaid kellestki teisest. Ükskõik mida ka ei tehta, leiavad nad alati, et see on mõnele teisele tiimile kasulikum kui neile.”

Uue reegli järgi kukuvad piloodid kelle mootor peale kvalifikatsiooni ära vahetatakse stardirivis 10 kohta tahapoole.

“See toetab väiksemaid tiime, sest neil on vaja vähem investeerida. Aga ausalt öeldes kulutatakse F1-s alati kõik saadaolevad rahad.”

Kuna Ferrari oli ainus suurtest tiimidest, kes säärast reeglit toetas, kahtlustasid Briti meeskonnad, et Maranello tiimil on mingi salanõks juba valmis mõeldud, kuidas seda seadust ära kasutada.