Micheli teatas selle peale, et kavatseb Malaisias kasutada uusi rehve, mis peaks andma eelise tema tooteid kasutavatele meeskondadele. Michael Schumacher on teist meelt.

“Ma arvan, et meil on ikka veel parem rehv,” ütles valitsev maailmameister. “Võibolla mitte nii palju parem, kui Austraalias, aga ma ei nõustu väitega, et Bridgestone ei ole Malaisias konkurentsivõimeline.”

“Nee väited baseeruvad eelmisel hooajal, kui Bridgestone kuumaga veidi alla jäi. Eelmise hooaja alguses oli tõesti vahe Micheliniga, hooaja keskpaigaks oli see vahe juba kadunud.”

Ferrari läheb Malaisiasse taas eelmise aasta F2001 auto edasiarendusega ning Schumacher arvab, et see on endiselt Ferrarile eeliseks.

“Austraalias me nägime, et meie auto ei jää konkurentide 2002 masinatele kiiruses alla. See on meile eeliseks, kuna me tunneme seda autot niivõrd hästi, et kogu nädalavahetuse ajal panime seadistuse perfektseks. Ma ei näe põhjust, miks peaks Malaisias teisiti minema. Ma olen meeskonna otsusega igati nõus, kuigi F2002 testide andmed on olnud väga paljulubavad.”

Schumacher rõhutas Malaisia ekstreemse kliima mõju pilootidele.

“Sepang on füüsiliselt kindlasti kõige raskem ja kurnavam etapp. Seetõttu otsustasime Euroopasse mitte tagasi pöörduda. Kui ma Melbourne´i pressikonverentsil ütlesin, et me testime ka enne teist sõitu, siis pidasin silmas meie testipiloote Luca Badoeri ja Luciano Burtit.”

Michael Schumacher ja tema abikaasa Corinna on juba möödunud nädalavahetusest saadik Malaisias, et seals kliimaga harjuda.