“Mul on tõeliselt kahju sellest, mis Giancarloga juhtus,” kahetses Sato. “Ma väga vabandan, sest seda ei oleks tohtinud juhtuda. Ma nägin kuidas Toyota teda esimeses kurvis surus ja teises olid nad kõrvuti, mina koheselt nende taga. Siis ma läksin kahjuks paremale ning sõitsin Giancarlole otsa.”

“Ma vigastasin oma roolisüsteemi ja esitiiba, aga mehaanikud vahetasid tiiva ära ja ma pidin rooliprobleemiga lihtsalt leppima. Auto ja rehvid läksid sõidu lõpupoole paremaks ja minu ringiajad paranesid samuti.”

“Loomulikult on mul hea meel kümne hulgas lõpetada, aga samas rikkusin ma tiimikaaslasel sõidu ära. Ma vabandasin tema ees koheselt pärast sõitu ning ta võttis asja väga rahulikult, mis näitab üht-teist tema iseloomu kohta.”

Fisichella leidis positiivset selles, et mõlemad autod jõudsid ilma tehniliste viperusteta finišisse.

“Oli hea näha mõlemat autot finišisse jõudmas, kuid Takumo tegi vea ning see võttis meilt võimaluse punkte saada,” rääkis Fisichella. “Ta oli kohe minu taga ja ühtäkki tundsin, et ta sõitis mulle sisse. Ma ei tea kas ta pidurdas liiga hilja, aga igatahes tunneb ta seetõttu ennast päris kehvasti ja ta tuli kohe peale sõitu vabandama. Pole mõtet asja nämmutada, ma arvan, et ta sai oma õppetunni kätte.”

“Üldiselt läks sõit ilma intsidentideta. Auto oli veidi kehvasti juhitav, kuid vastupidavus on julgustav, eriti nii nõudlikutes oludes.”

Tiimipealik Eddie Jordan kahe piloodi vahele suhteid klaarima ei lähe.

“Oli julgustav näha mõlemat autot ilma ühegi tehnilise probleemita sõitmas, aga kahe piloodi kokkupõrke nägemine viis selgelt endast välja. Pole kahtlust, et Takumo sai oma õppetunni ja see maksis Giancarlole võimalikud punktid.”

“Aga viis kuidas piloodid asja lahendasid ütleb nende kohta nii mõndagi. Taku ei vabandanud mitte ainult Giancarlo ees, vaid käis kogu tiimi läbi et öelda “I´m sorry!”. Giancarlo võttis seda hästi vastu, mis näitab tema küpsust.”.