Saksamaa ralli võitis taas Loeb
Saksamaa teedel liikusid väga hästi ka Škodad — Aignerile ja Kopeckyle seitsmes ja kaheksas koht.
WRC järgmine etapp sõidetakse tuleval nädalavahetusel Soomes, kus löövad JWRC arvestuses kaasa ka Aava ja Mölder.
Saksamaa ralli esikümme
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 3:28:34.1 |
2 | D. Sordo | Citroen | +33.8 |
3 | M. Grönholm | Ford | +2:19.2 |
4 | T. Gardemeister | Citroen | +2:33.8 |
5 | M. Hirvonen | Ford | +3:34.2 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +4:25.9 |
7 | A. Aigner | Skoda | +5:42.6 |
8 | J. Kopecky | Skoda | +5:45.8 |
9 | C. Atkinson | Subaru | +7:25.0 |
10 | G. MacHale | Ford | +12:56.1 |
19. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | T. Gardemeister | Citroen | 11:50.8 |
2 | M. Grönholm | Ford | +1.1 |
3 | D. Sordo | Citroen | +2.6 |
4 | S. Loeb | Citroen | +3.3 |
5 | X. Pons | Citroen | +6.9 |
6 | M. Hirvonen | Ford | +9.6 |
7 | J. Latvala | Ford | 14.6 |
8 | M. Stohl | Peugeot | +15.8 |
9 | J. Kopecky | Skoda | +21.6 |
10 | M. Ekstrom | Skoda | +24.9 |
18. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | T. Gardemeister | Citroen | 9:08.6 |
2 | M. Grönholm | Ford | +1.7 |
3 | D. Sordo | Citroen | +3.1 |
4 | S. Loeb | Citroen | +3.7 |
5 | J. Latvala | Ford | +11.0 |
6 | J. Kopecky | Skoda | +13.0 |
7 | X. Pons | Citroen | +13.6 |
8 | A. Aigner | Skoda | +14.4 |
9 | M. Hirvonen | Ford | +19.0 |
10 | M. Ekstrom | Skoda | +21.9 |
17. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | D. Sordo | Citroen | 7:52.3 |
2 | S. Loeb | Citroen | +1.0 |
3 | T. Gardemeister | Citroen | +2.5 |
4 | M. Grönholm | Ford | +3.4 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +4.6 |
6 | M. Hirvonen | Ford | +5.0 |
7 | A. Aigner | Skoda | +6.1 |
8 | J. Kopecky | Skoda | +6.6 |
9 | X. Pons | Citroen | +9.4 |
10 | J. Latvala | Ford | +10.0 |
16. kiiruskatse
Pühapäevase esimese kiiruskatse võitis Gardemeister, kes loodab eile Grönholmile kaotatud kolmanda koha tagasi võtta. Sarrazin katkestas käigukastiprobleemide tõttu.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | T. Gardemeister | Citroen | 11:40.4 |
2 | S. Loeb | Citroen | +0.5 |
3 | J. Kopecky | Skoda | +1.4 |
4 | D. Sordo | Citroen | +2.3 |
5 | C. Atkinson | Subaru | +6.7 |
6 | M. Grönholm | Ford | +7.4 |
7 | A. Aigner | Skoda | +10.8 |
8 | M. Ekstrom | Skoda | +11.6 |
9 | M. Hirvonen | Ford | +12.7 |
10 | M. Stohl | Peugeot | +24.1 |
Seis 2. võistluspäeva järel
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 2:47:53.5 |
2 | D. Sordo | Citroen | +34.3 |
3 | M. Grönholm | Ford | +2:14.1 |
4 | T. Gardemeister | Citroen | +2:39.8 |
5 | M. Hirvonen | Ford | +2:56.4 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +3:20.0 |
7 | A. Aigner | Skoda | +4:42.1 |
8 | S. Sarrazin | Subaru | +4:54.7 |
9 | J. Kopecky | Skoda | +5:11.7 |
10 | C. Atkinson | Subaru | +5:23.1 |
15. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 3:05.0 |
2 | M. Grönholm | Ford | +0.6 |
3 | S. Sarrazin | Subaru | +0.9 |
4 | M. Stohl | Peugeot | +2.0 |
5 | D. Sordo | Citroen | +2.8 |
6 | T. Gardemeister | Citroen | +3.8 |
7 | J. Kopecky | Skoda | +4.0 |
8 | C. Atkinson | Subaru | +4.1 |
9 | M. Hirvonen | Ford | +4.5 |
10 | A. Aigner | Skoda | +6.2 |
14. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | J. Kopecky | Skoda | 12:45.0 |
2 | M. Grönholm | Ford | +2.9 |
3 | S. Loeb | Citroen | +3.0 |
4 | M. Hirvonen | Ford | +4.9 |
5 | S. Sarrazin | Subaru | +6.9 |
6 | C. Atkinson | Subaru | +7.3 |
7 | T. Gardemeister | Citroen | +7.6 |
8 | D. Sordo | Citroen | +8.3 |
8 | M. Stohl | Peugeot | +8.3 |
10 | A. Aigner | Skoda | +12.9 |
13. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 10:42.4 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +2.6 |
3 | J. Kopecky | Skoda | +7.3 |
4 | M. Stohl | Peugeot | +9.0 |
5 | A. Aigner | Skoda | +14.2 |
6 | S. Sarrazin | Subaru | +14.9 |
7 | T. Gardemeister | Citroen | +17.0 |
8 | S. Loeb | Citroen | +17.3 |
9 | D. Sordo | Citroen | +19.3 |
10 | C. Atkinson | Subaru | +20.2 |
12. kiiruskatse
Sebastien Loebi sõnul on meeskond andnud neile korralduse autot mitte lõhkuda.
Marcus Grönholm möödus katsevõidu järel Gardemeisterist ja tõusis ise kolmandale kohale.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Grönholm | Ford | 18:03.5 |
2 | D. Sordo | Citroen | +0.1 |
3 | S. Loeb | Citroen | +1.0 |
4 | T. Gardemeister | Citroen | +9.3 |
5 | M. Hirvonen | Ford | +14.7 |
6 | J. Kopecky | Skoda | +16.5 |
7 | M. Stohl | Peugeot | +18.0 |
8 | J. Latvala | Ford | +18.9 |
9 | X. Pons | Citroen | +20.0 |
10 | S. Sarrazin | Subaru | +27.0 |
11. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | M. Hirvonen | Ford | 10:46.0 |
2 | M. Grönholm | Ford | +0.6 |
3 | D. Sordo | Citroen | +4.6 |
4 | S. Loeb | Citroen | +6.9 |
5 | T. Gardemeister | Citroen | +12.3 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +14.8 |
7 | J. Kopecky | Skoda | +16.8 |
8 | A. Aigner | Skoda | +19.7 |
9 | J. Latvala | Ford | +21.0 |
10 | S. Sarrazin | Subaru | +27.1 |
10. kiiruskatse
Manfred Stohli aultol probleemid siduri või käigukastiga.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | D. Sordo | Citroen | 18:09.5 |
2 | S. Loeb | Citroen | +6.8 |
3 | M. Hirvonen | Ford | +14.0 |
4 | T. Gardemeister | Citroen | +17.4 |
5 | M. Grönholm | Ford | +19.4 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +24.5 |
7 | J. Kopecky | Skoda | +28.0 |
8 | S. Sarrazin | Subaru | +28.4 |
9 | A. Aigner | Skoda | +31.7 |
10 | C. Atkinson | Subaru | +36.2 |
9. kiiruskatse
Rallit juhib endiselt Sebastien Loeb. Tänasel esimesel kiiruskatsel oli sunnitud katkestama Petter Solberg — Subaru mootor ütles üles. Eilse päeva järel oli norralane viies.
Katsevõidu võttis Jan Kopecky Škodal — üldarvestuses on mees üheteistkümnendal kohal.
Katsel kolmandat aega näidanud Loeb ütles, et võtab asja pisut rahulikumalt.
Kolmandale kohale võistlevad kaks soomlast: Gardemeister ja Grönholm. Tänasel avakatsel jäi peale Gardemeister — Grönholm suretas ristmikul auto välja ja kaotas sellega aega.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | J. Kopecky | Skoda | 13:02.7 |
2 | D. Sordo | Citroen | +0.9 |
3 | S. Loeb | Citroen | +9.4 |
4 | S. Sarrazin | Subaru | +10.3 |
5 | T. Gardemeister | Citroen | +10.8 |
6 | M. Hirvonen | Ford | +11.5 |
7 | M. Stohl | Peugeot | +18.4 |
8 | A. Aigner | Skoda | +23.0 |
9 | M. Grönholm | Ford | +23.6 |
10 | X. Pons | Citroen | +26.0 |
Seis 1. päeva järel
Esimese päeva järel juhib Saksamaa rallit Sebastien Loeb, kellel on 42,7-sekundiline edu teisel kohal oleva Dani Sordo ees. Kolmandal kohal on Gardemeister — kõik kolm esimest sõidavad Citroenidel.
Päeva viimasel kiiruskatsel enam ei sadanud ja nii said ka kuivailmarehvidega rajale läinud sõitjad paremaid aegu näidata. Viimasel katsel kaotas Hirvonen Loebile vaid 0.7 sekundiga, eelviimasel oli kaotust 56.3 sekundit.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 1:20:35.0 |
2 | D. Sordo | Citroen | +42.7 |
3 | T. Gardemeister | Citroen | +2:06.0 |
4 | M. Grönholm | Ford | +2:11.4 |
5 | P. Solberg | Subaru | +2:23.1 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +2:29.4 |
7 | M. Hirvonen | Ford | +2:48.6 |
8 | A. Aigner | Skoda | +2:55.5 |
9 | C. Atkinson | Subaru | +3:10.7 |
10 | S. Sarrazin | Subaru | +3:43.6 |
8. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 10:20.4 |
2 | M. Hirvonen | Ford | +0.7 |
3 | D. Sordo | Citroen | +2.6 |
4 | M. Grönholm | Ford | +6.7 |
5 | T. Gardemeister | Citroen | +8.2 |
6 | M. Stohl | Peugeot | +9.3 |
7 | A. Aigner | Skoda | +15.9 |
8 | P. Solberg | Subaru | +16.2 |
9 | J. Kopecky | Skoda | +16.8 |
10 | C. Atkinson | Subaru | +17.4 |
7. kiiruskatse
Seitsmenda katse finišis ütles Grönholm, et Fordi ilmateenistus pani täiega puusse — soomlane läks välja tugeva rehviseguga ja lõikumata kuiva ilma rehvidel, kuna meeskonna teada vihma ei pidavat sadama. “Ma ei saa teha muud kui üritada end teel hoida,” ütles Grönholm.
Hirvonenil on kasutada sama rehvisegu, mis Grönholmilgi. Ka tema põhjendas valikut Fordi ilmainfoga ja oli üpris nukker — kaotust tuleb ligi minut katse kohta.
Petter Solberg: “Rada on väga-väga libe. Tegin tohutult palju sõiduvigu.”
Duval vigastas katsel autot — sõitis vastu puud kuid suutis katse lõpetada.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 10:57.9 |
2 | D. Sordo | Citroen | +16.7 |
3 | T. Gardemeister | Citroen | +41.8 |
4 | M. Grönholm | Ford | +43.6 |
5 | M. Stohl | Peugeot | +49.2 |
6 | M. Hirvonen | Ford | +56.3 |
7 | P. Solberg | Subaru | +57.3 |
8 | X. Pons | Citroen | +58.7 |
9 | C. Atkinson | Subaru | +1:02.5 |
10 | S. Sarrazin | Subaru | +1:14.0 |
6. kiiruskatse
Vihmasadu Saksamaa ralli toimumispaigas jätkub ja tundub, et enim kannatab selle all Marcus Grönholm, kes tunnistas ka ise, et pole Fordiga varem vihmas võistelnud ega testinud. Grönholm on langenud viiendaks.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | D. Sordo | Citroen | 7:18.2 |
2 | S. Loeb | Citroen | +0.4 |
3 | T. Gardemeister | Citroen | +6.1 |
3 | C. Atkinson | Subaru | +6.1 |
5 | X. Pons | Citroen | +11.2 |
6 | F. Duval | Skoda | +11.4 |
7 | P. Solberg | Subaru | +12.0 |
8 | S. Sarrazin | Subaru | +17.7 |
9 | M. Hirvonen | Ford | +20.1 |
10 | M. Stohl | Peugeot | +21.6 |
5. kiiruskatse
Viiendal katsel sadas taas vihma — Loeb pääses kõige kergemalt, tema startides sadas vaid katse alguses ja lõpp oli kuiv. Sordo ja Petter Solberg kurtsid, et nende edenemist segas vihm küll tublisti.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 11:34.3 |
2 | D. Sordo | Citroen | +3.7 |
3 | F. Duval | Skoda | +11.7 |
4 | M. Grönholm | Ford | +14.1 |
5 | A. Aigner | Skoda | +14.4 |
6 | P. Solberg | Subaru | +17.9 |
7 | T. Gardemeister | Citroen | +18.2 |
8 | M. Stohl | Peugeot | +18.6 |
9 | M. Ekstrom | Skoda | +19.1 |
10 | C. Atkinson | Subaru | +21.3 |
4. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | D. Sordo | Citroen | 10:23.3 |
2 | M. Grönholm | Ford | +2.5 |
3 | S. Loeb | Citroen | +5.9 |
4 | M. Hirvonen | Ford | +8.6 |
5 | T. Gardemeister | Citroen | +10.7 |
6 | A. Aigner | Skoda | +12.4 |
7 | P. Solberg | Subaru | +12.6 |
8 | M. Stohl | Peugeot | +13.6 |
9 | S. Sarrazin | Subaru | +15.3 |
10 | C. Atkinson | Subaru | +15.5 |
3. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 10:49.8 |
2 | M. Stohl | Peugeot | +9.9 |
3 | M. Grönholm | Ford | +10.9 |
4 | D. Sordo | Citroen | +11.6 |
5 | M. Hirvonen | Ford | +13.9 |
6 | T. Gardemeister | Citroen | +14.5 |
7 | C. Atkinson | Subaru | +16.3 |
8 | F. Duval | Skoda | +16.6 |
9 | X. Pons | Citroen | +17.1 |
10 | P. Solberg | Subaru | +17.4 |
2. kiiruskatse
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | D. Sordo | Citroen | 7:18.7 |
2 | S. Loeb | Citroen | +1.5 |
3 | T. Gardemeister | Citroen | +8.2 |
4 | P. Solberg | Subaru | +8.7 |
5 | M. Grönholm | Ford | +9.7 |
6 | F. Duval | Skoda | +9.8 |
7 | X. Pons | Citroen | +10.5 |
8 | A. Aigner | Skoda | +10.6 |
9 | M. Hirvonen | Ford | +13.2 |
10 | M. Stohl | Peugeot | +15.5 |
1. kiiruskatse
Marcus Grönholm kurtis, et auto liigub pidurdamisel otse edasi ja teel on seetõttu raske püsida. Daniel Sordo lõhkus katsel vasaku tagaratta, Hirvonen ei mahtunud sarnaselt Grönholmile samuti kuidagi teele ära.
Petter Solberg ütles, et läbis pärast eilset avariid esimese katse üliettevaatlikult ja hoidus riskimisest.
# | sõitja | auto | aeg |
---|---|---|---|
1 | S. Loeb | Citroen | 11:44.6 |
2 | P. Solberg | Subaru | +8.8 |
3 | D. Sordo | Citroen | +15.9 |
4 | M. Stohl | Peugeot | +19.5 |
5 | M. Grönholm | Ford | +20.1 |
6 | F. Duval | Skoda | +24.4 |
7 | X. Pons | Citroen | +25.1 |
8 | J. Kopecky | Skoda | +25.2 |
9 | T. Gardemeister | Citroen | +26.1 |
10 | A. Aigner | Skoda | +29.5 |