Saksamaal ei sõideta traditsioonilist asfaldirallit ja sõitjail on seal õige rütmi leidmine suhteliselt raske. Osa katseid sõidetakse tankipolügonil, kus teed on ääristatud betoontahukatega, mis ei anna eksimustele ruumi. Ka on Trieri mägedes toimuvail kiiruskatsetel alati võimalikud vihmahood, mis raskendab rehvivalikut.

WRC üldarevestuses on liider marcus Grönholm, kes juhib 13 punktiga Sebastien Loebi ees. Kolmandal kohal on Mikko Hirvonen, kes kaotab Loebile 5 punktiga. Tootjate arvestuses juhib Ford, kelle edu teisel kohal oleva Citroeni ees on juba 40-punktiline. WRC arvestuses stardib 24 autot.

JRC arvestuses on liidriks P-G Andersson, kellel on teenitud 28 punkti. Teisel kohal on Urmo Aava (24 p) ja kolmandal Sandell (19 p). Saksamaal Andersson kaasa ei tee vaid kannab veel talle määratud kuuajalist sõidukeeldu. JRC konkurentsis tuleb starti 19 autot.

Võitja?

Viimaste aastate kõik Saksamaa rallid on võitnud Sebastien Loeb, seega on kindlaim panustada just talle. Kahe nädala eest tegi Soome rallil debüüdi Fordi uus WRC-auto, mis Hirvoneni sõnul on väga kiire ka asfaldil, seega saame loodetavasti näha tasavägist võistlust kuni viimase kiiruskatseni.

2006

Viienda järjestikuse Saksamaa ralli võidu võttis Sebastien Loeb, teine oli Daniel Sordo ja kolmas Marcus Grönholm. Punkte said ka Gardemeister, Stohl, Aigner, Kopecky ja Atkinson.