Vormel Baltic

Põnevaks kujunes olukord vormelitel just ajasõidus, kus kiireima ringiaja sõitis välja Erko Vallbaum, esimest ja kolmandat kohta lahutas kõigest 4 sajandikku. Esimeses starti asus esimeselt stardikohalt juhtima Vallbaum, tema järel kardiroolist üle tulnud Raivo Tamm ja Toomas Kallasmaa. Vallbaumi edu Tamme kasvas vähehaaval ning finišis oli see kärisenud 9,3 sekundile, kolmas oli soomlane Teppo Suvanto.

Teist võistlussõitu asus juhtima Raivo Tamm, kellele küll fikseeriti ka valestart, tema kannul Erko Vallbaum. Ühes kiires rajalõigus kaotas esimese vormel juhitavuse ja tegi spinni ning Vallbaum sõitis talle otsa, tabades auto ninaga Tamme võistlusmasina vasakut tagaratast, mõlemad olid sunnitud võistluse katkestama. Sõidu võitis Jegor Popov Teppo Suvanto ja Egidijus Gutaraviciuse ees.

B2000 ja Super 1600

Klassis B2000 debüteeris Margus Pihlak, kes selleks hooajaks soetas endale Alfa Romeo 156. Mõlemas sõidus võidutses kindalt mullune Balti meister selles klassis Girtz Kruzmanis Honda Civicul, teine oli Janis Horeliks Honda Integral. Kolmanda koha pärast käis esimeses sõidus heitlus Egidijus Dapšase (Honda Civic), lätlase Juris Sprude (Opel Astra) ja eestlase Pihlaku vahel, kolmas koht kuulus lõpuks Pihlaku ees Sprudele. Teise sõidu alguses möödus Alfa Romeol võistelnud eestlane Opelil sõitnud lätlasest ja hoidis kolmandat positsiooni sõidu lõpuni, ühtlasi pälvis Pihlak 3.koha kahe sõidu kokkuvõttes.

B2000-ga koos startis ka klass Super 1600, kus olid rajal ka pärnakas Madis Kasemets (Toyota Yaris) ja Andres Hall (VW Golf). Kasemets võitis esimese sõidu ja oli teises teine, Andres Hall oli esimeses sõidus kolmas, aga teises sõidus tekkis väike trügimine leedulase Mindaugas Neliubsysega, mistõttu ka Kasemets pidi murult lisa võtma, lisaks tekkisid Halli autol ka käigukastiprobleemid ja ta lõpetas 5.kohaga.

Baltic GT ja Super 2000

Kõige osavõtjarohkemaks tõotab sellel aastal kujuneda klass Baltic GT ehk kunagine vabaklass, Riias oli selles arvestuses rajal 14 autot, lisaks kaks Super 2000 autot. Kahjuks ei jõudnud Lätis rajale ei Martin Merisaar, Tõnu Soomer ega õrnema soo esindaja Tuuli Laanetu, kuna nende võistlusautode valmimine on seisnud varuosade hilinemise tõttu, küll peaksid nad olema rajal kahe nädala pärast Vilniuses. Nagu juba eelpool mainitud olid GT-klassiga koos rajal ka Super 2000 autod.

Aivis Ohtla sõitis vabatreeningul uue Honda Accordiga välja kahe klassi arvestuses teise ja kvalifikatsioonis neljanda aja, olles ühtlasi oma klassi kiireim. LX Motorsport tiimile jäi tänavu esimene võistlus küll üsna lühikeseks, esimese ringi ühes kiires vasakurvis tabas noore lätlase Arvis Zarbergsi juhitud Honda Aivis Ohtla Honda vasakut tagaratast, autol kadus juhitavus ning sõiduk libises pidurdades üle muruplatsi tabades ninaga kõrget muldvalli. Avarii tagajärjel purunesid auto esistange ja radiaator, oli ka muid kergemaid vigastusi. Siiski olid vigastused niivõrd tõsised, et teist võistlusstarti tuli piloodil ja meeskonnal kõrvalt jälgida.

Ohtla katkestamise järel jäi Super 2000 arvestuses rajale Indrek Sepp, eestlase võistlusauto mootor oli alles kolmapäeval kohale jõudnud ning Saksa Auto AMK meeskonnal olid väga kiired ajad, et auto reedeks valmis saada. Baltic GT ja Super 2000 klassi ühise stardi esimese sõidu lõpetas Indrek Sepp kuuenda kohaga, teises võistlussõidus pidas Saksa Auto AMK piloot põneva duelli Porsche 911 GT3-l võistelnud Nemunas Dagilisega. Kui sirgetel läks leedulane võimsama Porsche veidi eest ära, siis kurvides jõudis eestlane taas järele.

Finišijoonel oli Dagilise edu Sepa ees 2,8 sekundit, kohad vastavalt neljas ja viies. Baltic GT arvestuses näitasid kiireimat sõitu soomlane Kalle Sarlin oma super-Fordil ja leedulased Alfredas Kudla Porsche 911-l ning Mindaugas Dainauskas Chrysler Stratusel. Balti meistrivõistlused ja FIA Põhjaregiooni ringrajavõistluste sari jätkuvad mai kolmandal nädalavahetusel Vilniuse tänavarajal.