“Mind pandi sellesse olukorda ja ma ei tea mis enne seda toimus. Ma ei osalenud mitte mingitel kõnelustel Craigi ja managemendi vahel,” ütles Richards resoluutselt.

Subaru ralli tiimi juhtiva Prodrive´i omaniku sõnul ajendas teda ettepanekut lõpuks vastu võtma vajadus oma ettevõte maailma kõige kallimasse autospordisarja tuua.

“Tegemist ei ole minu isiklike ambitsioonidega, ma pean oma ettevõtte Prodrive´i eest hoolitsema. Meil töötab tehnika alal 1000 inimest ja sellele tasemele jõudes peame me vaatama mootorispordi tippsarja ehk F1-e poole. Aga ma pean seda tegema õigesti ja õigetes oludes.”

“Seda ei otsustatud siiski üleöö, sest British American Tobacco ja minu vahel olid mitmed läbirääkimised tuleviku suhtes. Mulle pakuti ka varem seda üle võtta, kuid ma lükkasin pakkumised tagasi.”

“Viimase paari nädala jooksul juhtusid mõned asjad, mis ajendasid mind pakkumist vastu võtma. Ma pean oma firma Prodrive´i tuleviku peale mõtlema. ma olen väga õnnelik siin olles ja minu F1-e tagasitulekul oli palju erinevaid põhjuseid ning mul ei ole mingit konflikti Subaru või Hondaga. See on väga neutraalne olukord.”

Richards oli siiski väga ettevaatlik järgmiseks aastaks prognoose tegema. “Ma ei saa öelda midagi oma esimesel tööpäeval selles firmas! Ma tõesti ei tea. On oluline, et tiim toetaks piloote ning Jacques´i ja Olvieriga on meil ühine eesmärk. Me kõik tahame võita.”

Richards ei ole siiski otseselt BARi palgal vaid müüb Prodrive´i managementi BAT-ile, kellele suurem osa meeskonnast kuulub ning kes oli ka Subaru meeskonnas sponsor 555 tubakamargiga. Richards oli Benettoni meeskonna juht ning talle kuulub International Sportsworld Communicators nimeline firma, millele omakorda kuuluvad WRC teleõigused. Richards pani Prodrive´ile aluse 1981, kui ta Ari Vataneni kaardilugejana maailmameistriks tuli.