Ricciardo tulemus tühistati, kuna FIA teatel rikkus tiim kütusereeglit, mille kohaselt ei tohi auto mootorisse jõuda sõidu jooksul rohkem kütust kui 100 kg tunnis.

"Loodetavasti saab kogu apellatsiooniprotsessis selgeks, et auto on vastanud kogu aeg reeglitele. Need kütusevoolu sensorid, mis on FIA poolt pandud kütust mõõtma, on alates nende kasutuselevõtust olnud kogu aeg problemaatilised, seal on kogu aeg vastukäivusi esinenud," vahendab NBC Sports Horneri sõnu.

Horner selgitas, et nende esialgne kütusesensor oli vigane ning tuli reedesel vabatreeningul uue vastu välja vahetada. See aga ütles üles laupäevases kvalifikatsioonis, mistõttu pöörduti pühapäeval tagasi esimese sensori juurde. Kuid tiimi enda mõõtmiste järgi näitas see sensor jälle valesti.

"See on ebaküps tehnoloogia ning seda on võimatu sajaprotsendiliselt usaldada," lisas Horner.

FIA sõnul hoiatati Red Bulli, et Ricciardo masina kütusevool on liiga kõrge ning tiimile anti võimalus seda vastavalt limiidile alandada, kuid Horner jääb endale kindlaks: "Me ei apelleeriks, kui me ei arvaks, et see on kaitstav juhtum. On pettumust valmistav, et selline asi on juhtunud. See pole kindlasti Danieli süü. Ma ei usu, et see oleks ka tiimi süü. Ma usun, et me oleme teinud kõik reeglitepäraselt ning dokumendid, mis selle apellatsiooni käigus esitatakse, tõestavad seda."