Saksamaa rallil sõitis koguni kuus tehasemeeskondade ekipaaži teelt välja ning Petter Solbergi kaardilugeja Phil Mills, Dani Sola kaardilugeja Xavier Amigo ja Gilles ning Herve Panizzi käisid pärast väljasõite haiglas täiendavas kontrollis.

Sõitjad soovivad, et keelustataks märgadel kiiruskatsetel kuiva ilma rehvidega sõitmine ning taas kord lubataks esiautode kasutamine.

Ühtlasi on tulise kriitika osaliseks saanud Saksamaa ralli kiiruskatsed ning eriti Baumholder piirkonnas läbiviidad katsed, kuna seal on teed ääristatud suurte kividega, mis sõja ajal pidid tanke teel hoidma.

Saksamaa rallil teelt välja sõitnud Gilles Panizzi lausus: „Probleem on väga lihtne — see ralli on liiga ohtlik. Baumholderi kiiruskatsed on kõige hullemad — uskumatu, et me nõustume seal sõitma, kui aastaid on seal kaardilugejad ja sõitjad vigastada saanud.”