Sõitjaid ootab ees uuenenud Prantsusmaa ralli, mille kavva kuulub vaid 12 kiiruskatset, milledest pooled korduvad. Katsed on samas pikad, mistõttu võib muutuvates tingimustes sõidetaval rallil oodata mitmeid katkestamisi nii väljasõitude kui ka tehniliste probleemide tõttu.

Citroen

Üllatuslikult pole Loeb oma kodumaal peetavat rallit senini võitnud, kuid sellele vaatamata on läheb ta peafavoriidina ralli starti. Prantslane on aastaid juba asfaltrallisid domineerinud ning kuigi ta maailmameistriks tulemiseks võitu ei vaja, siis soovib Loeb tiitli kahtlemata kindlustada just Korsika asfaltteedel triumfeerides. Võib muidugi tekkida küsimus, kas Loebil on mõtet riskida, kuid samas ei tohiks ka katkestamise korral viie punkti kogumine hooaja kahelt viimaselt rallilt probleemiks kujuneda.

Carlos Sainz on Citroeni raudvara, kellele võib alati loota. Sainzil on käsil võitlus Markko Märtiniga punktitabeli kolmanda koha nimel ning tugevad punktid kindlustaksid Citroenile ka meeskondliku maailmameistritiitli. Hispaanlane on viimastel rallidel olnud hädas rütmi ning auto seadistuse leidmisega, kuid Prantsusmaal ei tohiks see probleemiks olla, kuna on ju Citroen Xsara WRC auto esmalt ehitatud just asfaldirallide jaoks.

Ford

Märtin tegi möödunud aasta Prantsusmaa rallil oma karjääri ühe raskeima avarii, millele on lisandunud tänavu Argentiinas aset leidnud õnnetus. Eestlase tempo pole viimastel rallidel enam endine olnud, kuid viga ei tuleks otsida nendest õnnetustest vaid Ford Focus RS WRC 04 autost. Autotootja rallimeeskonna tulevik on endiselt lahtine, mistõttu pole kuid tehtud ralliauto juures mahukaid edasiarendustöid, millega on konkurentidest suure sammu võrra maha jäädud. Märtin tunnistas, et kuiva ilma korral jahib ta asfaldirallilt head kohta, milleks ka eestlase möödunud aasta fantastiline kiirus asfaldil lootust annab.

Francois Duval saab üle pika aja sõita oma lemmik teekattel ning belglane suudab tõenäoliselt nädalavahetusel konkurentsi pakkuda kõigile peale ühe mehe — Sebastien Loebi. Duvali jaoks on oluline ka stabiilsuse leidmine esimesest kiiruskatsest, kuna Prantsusmaal on ülioluline leida koheselt õige tunnetus, millega belglasel on tihti probleeme olnud.

Subaru

Petter Solberg on võitnud kolm rallit järjest ning oli ju norralane ka möödunud aastal Prantsusmaal kiireim, kuid vaatamata sellele ei saa norralast peafavoriidiks pidada. Norralase võimed lubaksid võidu nimel taas sõita, kuid küsitav on Subaru Impreza WRC 2004 auto ja Pirelli rehvide vorm asfaldil. Solberg läheb kahtlemata taas viimase piiri peal sõitma, mis võib kurvalt lõppeda.

Mikko Hirvoneni jätkamine Subarus järgmisel hooajal on üha suurema küsimärgi all. Soomlane ei ole suutnud tänavu endiselt millegi erilisega silma paista, mistõttu pinge tema õlul üha kasvab — hea esitlus Prantsusmaal kuluks marjaks ära.

Peugeot

Marcus Grönholm on Solbergi ja Loebi kõrval olnud viimaste rallide kiireim sõitja, paraku pole erinevalt konkurentidest soomlasel kasutada töökindlat autot. Peugeot 307 WRC auto probleemid on kestnud kogu hooaja ning vaatamata meeskonna pingutustele ja lubadustele pole need hooaja edenedes kuskile kadunud. Grönholm vajab edukat hooaja lõppu, et saada vajalik laeng 2005. aastal taas MM-tiitli nimel võitlusesse asumiseks.

Grönholmil on Prantsusmaa rallil koguni kaks tiimikaaslast: Cedric Robert ja Freddy Loix. Esimene neist sõidab ka meeskondlikele punktidele. Robert’ ja Loixi vahel on Prantsusmaal oodata tulist heitlust, kuna kummalgi sõitjal pole järgmiseks hooajaks lepingut. Heitlus lubab neilt oodata häid aegu, kuid riskides on ka vead lihtsad tulema.

Škoda

Soome rallil Škoda Fabia WRC auto roolis hea sõidu teinud Jani Paasonen süstis tiimi meeletult eneseusku, kuid paraku pole Tšehhi autotootja tiimil viimastel rallidel hästi läinud. Toni Gardemeister ja Armin Schwarz pole ka asfaldispetsid, mistõttu on raske uskuda, et Škodalt selgi nädalavahetusel midagi positiivset on oodata.

Erasõitjad

Aeglasemad tehasemeeskondade sõitjad peavad arvestama Prantsusmaal starti tulevate nelja tugeva erasõitjaga: Daniel Carlsson, Nicolas Vouilloz, Alexandre Bengue (kõik Peugeot 206 WRC) ja endine ringrajapiloot Stephane Sarrazin (Subaru Impreza WRC).

DELFI Autolehe Prantsusmaa ralli esikaheksa ennustus:

1. Sebastien Loeb
2. Marcus Grönholm
3. Markko Märtin
4. Francois Duval
5. Carlos Sainz
6. Mikko Hirvonen
7. Stephane Sarrazin
8. Daniel Carlsson

Põnevat Prantsusmaa rallit kõigile DELFI Autolehe külastajatele ning Markko Märtinile!