Kohal oli 26 pilooti, kes kõik tuleval hooajal Saksamaa vormel ADAC BMW sarjas poodiumikohtade eest võitlema hakkavad.

Hooaja eelsete testide kokkuvõttes jäi Pentuse ringiaeg paremustabeli keskele, kuid eestlase heast kiirusest annab kinnitust fakt, et tema ringiaeg oli eelmise hooaja võidusõiduaegadest parem. Täpseid tulemusi testidelt ei ole, kuna ametlikku ajamõõtmist testidel ei toimunud.

Meeskonnad ja piloodid tegelesid peamiselt vormeli esmaste seadete paika panemisega ning samuti HANS-turvasüsteemide paigaldamisega.

Suurt rahulolu testid Pentuses ei tekitanud, kes lausus: „Enne testi oli täiesti toores tunne, sest viimati istusin vormelis novembri alguses, aga ikkagi oleks tahtnud kohe esimesel korral parema tulemuse saada. Hommikul oli Hockenheimis külm ja sadas lund, esialgu meid peale ei lastudki. Rajal hakkas pärast esimest paarisadat meetrit streikima minu asenduskiiver — klaas läks uduseks ja et väikegi nähtavuspilu oleks, pidin ühe käega kogu aeg klaasi sättima. Ühes kurvis tegin läbi uduse klaasi orienteerudes apsu ja äärekivile sattunud ratas vedas rajalt välja. Ei midagi hirmsat, aga ninaosast lendas põhjaplaat minema. Pagan. Põhja vahetamine võttis praktiliselt kogu sõiduks ettenähtud aja.”

„Uute rehvidega sain sõita kõigest 15 minutit,” lisas Pentus. „Minu jaoks oli see esimene proov uute rehvidega. Täiesti müstiline, see oli hoopis teine maailm! Nagu hiljem ringiaegu vaadates nägin, hakkas uute rehvidega aeg paranema iga ringiga. Aga enne kui rehvid korralikult soojaks said, oli aeg läbi.”

KUG/DeWalt Racingu kolmest sõitjast oli Pentus mitteametlike aegade põhjal teine, kuid tiimi autodest jäi eestlase oma kõige tervemaks. Rene Rastil, kes oli eestlasest neli kümnendikku kiirem, läks samuti auto põhjaga kehvasti, nimelt lõhkus ta selle kapitaalselt. Teine meeskonnakaaslane Andreas Ciecior oli Pentusest pool sekundit aeglasem ning temal õnnestus auto nina küljest ära sõita.

„Nägin Hockenheimis esimest korda ka kõiki konkurente,” jätkas eestlane, kelle eesmärgiks on F1 sarjaga liitumine. „Ma ei saa aru, millest enamik neist toituvad, sest keskmiseks kaaluks on umbes 50 kilo. Kuna masinad on enam-vähem võrdsed, on iga lisakiloga tulev täiendav raskus ajas kaotusena mõõdetav. Vormelilt pole kuskilt kaalu vähemaks võtta ja kui sõitjate kaaluvahe on 20 kilo, siis on see selgelt üks miinus raskemale.”

Pentus tõdes, et hooaja alguseks peab ta vähemalt 7 kuni 10 kilo maha võtma ning märtsi lõpust algab tõsine treeningprogramm — igal hommikul jooksmine ja kogu ennelõuna jõusaalis.

Järgmised sarja testid leiavad aset 27.-28. märtsil Lausitzringil.