Selline äkiline liigutus võib F1 tandril tunduda imelik, kuid põhjus selleks on ilmselge. De la Rosa liitus Prostiga ilmselt lootuses, et Gaston Mazzacane saab peale esimesi sõite sule sappa, kuna viimane oli testides oma 2 sekundit ringil aeglasem. Ilmselt suutis Mazzacane ja nüüd ka Prosti sponsor PSN proffessorile selgeks teha, et kui läheb Mazzacane, siis lähevad ka rahad ning de la Rosale ei oleks võimalust sõita siiski antud.

Jaguari meeskond on Pedro tulevikule pikemas perspektiivis palju kasulikum, kuna seal ei ole rahaga probleeme ning mõne aastaga tõuseb meeskond kindlasti taas tipptasemele ja nende autodega on võimalik hakata sõite võitma. Luciano Burti läheb sel aastal vastu oma esimesele hooajale F1-s ning tema koht sõltub otseselt tulemustest. Eddie Irvine on juba läinud pahuksisse exmaailmameistri ja Jaguari juhi Niki Laudaga ning tema koht sõltub samuti tulemustest.

Uudis ei ole positiivsete killast kindlasti Thomas Schekterile, kes sel aastal on vaid kaks korda R2 autot proovida saanud. Tema testipiloodi koht on nüüd tõsiselt ohus, kuna de la Rosa ei ole mitte ainult kogenud juht, vaid ka väga kiire selline. Schekter oli Burtist oma kaks sekundit aeglasem testidel.

Pärast Arrowsist kinga saamist on Pedro otsinud piloodikohta, kuid mitte selleks vaid järgmiseks hooajaks. Tal oleks olnud võimalus sõita ju kasvõi Minardiga, kuid mees otsis kohta mõnes meeskonnas, kus tema tulevik ei sõltuks sellest, kui palju raha ta suudab kokku ajada. Olivier Panis McLareni testipiloodi koht viis ta päris headel tingimustel BAR tiimi ning eks de la Rosa loodab saada samuti palgalise koha 2002 aastaks.