Sellise reegli kiitis heaks FIA World Council, mis pidas nõu Pariisis kolmapäeval.

See on järelkajaks kahe esimese etapi esimeste kurvide intsidentidele, kuigi Montoya karistamist Malaisias pidas imelikuks isegi kokkupõrke teine pool Michael Schumacher.

Seega on FIA andnud etappide kohtunikele, kes on igal etapil erinevad, andnud kätte suure võimu mõjutada meistrivõistluste arengut.

Võttes aluseks kasvõi olukorra mis juhtus Malaisias ning kui säärane peaks taas juhtuma kahe peamise konkurendi vahel eelviimasel sõidul, kui neid lahutab vaid mõni punkt meistritiitli arvestuses, siis kohtunike erapooletus selliste otsuste langetamisel saab proovile pandud.

FIA eesmärk ei olnud tegelikult asjade keerulisemaks tegemine, vaid otsuste õiglasem langetamine. Nii jäetakse otsus sõidu ajal tegemata ning tehakse alles pärast seda, kui kohtunikel on aega olnud tutvuda kõikide videomaterjalidega, kuulata üle pilootide seletused ning alles seejärel tehakse otsus. Ometi võib juba hooaja keskel tippmeestele stardirivis teise kümnesse langemine tähendada punktidest ilma jäämist, seda juhul kui üldine vastupidavus tehnika osas varsti paraneb.

FIA kehtestas ka reegli mida teha starti seisma jäänud masinatega. Alates järgmisest etapist, on aega 30 sekundit auto liikuma saada või see lükatakse boksi.