Uutele radikaalsetele sammudele on Mosley tõuganud Fordi otsus müüa Jaguar Racing meeskond, mis annab kinnitust, et kulutused sarjas osalemiseks on kasvanud liialt suureks.

„F1 autot on 2008. aastal oluliselt odavam arendada ning ehitada kui seniseid F1 autosid,” lausus Mosley. „Sissetulekute osas peavad meeskonnad ise Bernie Ecclestonega läbirääkimisi pidama, kuid kulutused alanevad oluliselt. Seda me saame lubada.”

„Kui üks või mitu autotootjat soovivad jätkata kallite autode ehitamist, siis oleme nõus sellele sarja heakskiidu andma,” lisas Mosley. „Järgneks pankrot, mistõttu me muret ei tunne — F1-s me kaotame suured kulutused.”

Radikaalseid muudatusi ei saa teha enne 2008. aastat kuna praegune Concorde leping kehtib kuni 2007. aastani.

Mosley usub, et järgmisel hooajal on taas kord stardis 20 autot: „Keegi ostab Jaguari ära, Minardi meeskond leiab lahenduse nagu alati ning ka Jordan tiim suudab olukorrale lahenduse leida. Järgmisel hooajal on meil need samad 20 autot stardis.”