BMW mootorite pealik Dr. Mario Theisseni sõnul jätkub praegu töö 2003 aasta mootorite kallal ning kui täpsemad reeglid tulevad, saavad nad alustada uue mootori projekteerimist.

“Niipea kui FIA defineerib põhitingimused, vaatame üle mis muudatusi meil tuleb oma mootorite programmis teha.”

Teised mootorivalmistajad tahaksid samuti teada saada, mida peetakse mootori vahetuseks ning kui palju võib midagi remontida.

“Kas veepumba vahetus tähendab mootori vahetamist?” küsis Mercedese mootoreid valmistav Mario Illien.

“Milliseid komponente me võime vahetada või millistele peame tagama FIA kohtunikele juurdepääsu? Kas süüteküünlaid tohib vahetada? Lekkivat pumpa? Me peame need väga kiiresti paika saama, sest 2004 mootori juures tuleb kõiki neid nüansse arvestada,” ütles Renault mootorite boss Jean-Jacques His.