Ekspertide sõnul võib paari lähiaasta jooksul oodata 950 hobujõuliseid mootoreid, mis on praeguste masinate jaoks liiga võimsad ning nendega tõuseb taas risk ühes kõige turvalisemas autospordisarjas.

FIA kuulsamateks reeglite muutmisteks on soontega rehvid ja esitiiva tõstmine, kuid kummisõda elimineeris esimese ning aerodünaamika spetsid teise kiirusepiirangu. Kui autode downforce´i veelgi vähendada, siis suurenevad sirgete kiirused, kuid kurvides muutuvad autod ebastabiilseteks ning see tooks kindlasti kaasa rohkem väljasõite ja võimalikke vigastusi.

FIA arutas meeskondadega mõni aeg tagasi, et kas võiks enne 2007 aasta lõppu, milleni kehtib olemasolev concorde leping, vähendada mootori kubatuuri 2.5 liitrile. Nüüdseks on välja imbunud, et meeskonnad ei olnud ettepanekuga nõus ning FIA peab leidma teisi võimalusi kiiruste vähendamiseks. Järgmiseks hooajaks siiski suuremaid muudatusi tehnilistes tingimustes ette nähtud ei ole.