Samalaadsel kokkupõrkel Brasiilias kaotas esitiiva Montoya, kuid Schumacherit ei karistatud.

“Teate, eelmisel sõidul olime esimeses kurvis kõrvuti, tema esitiib puutus minu autoga kokku ja mina sain karistada,” rääkis Montoya. “Nüüd hüppas tema minu ette ja mina kaotasin esitiiva. Minimaalne karistus on boksist läbisõit. See on miinimum… aga ei midagi. Neil ei ole ikka mingit järjekindlust,” viitas Montoya kohtunikele.

Schumacher nägi asju teisiti. “Ma läksin neljandas kurvis vasakule, et teda mitte seestpoolt läbi lasta ja kogu lugu. Ma ei tundnud mingit kontakti ja kui ta ei ole millegagi rahul, siis ma ei tea miks,” ütles Schumacher Montoya kohta.

Ferrari ja eriti Schumacheri eelistamine kohtunike poolt on juba sedavõrd vana teema, et iga säärane juhus tõstatab taas küsimuse FIA otsuste tegemise põhimõtete kohta. Max Mosley pareeris mulle selliseid süüdistusi lausega: “Ma tahaks, et Itaalia meeskond tunneks ennast sarjas, kus enamus tegijaid ja otsustajaid on inglased, võrdväärsetena.”

Arvatavasti tõstatab Williams küsimuse reeglite ja otsuste kohta järgmisel tiimide kogunemisel.