Tiimi peainseneri Bernard Lindaueri sõnul on autod arenenud niivõrd palju edasi, et vana mudeli arendamine ei olnud enam otstarbekas.

Mitsubishi Lancer Evolution WRC autot testiti esimest korda Londoni külje all ning roolis oli sedapuhku Freddy Loix.

“Tommi võitis just Safari Ralli, mis on kogu sarja kõige raskem etapp, seega on praegune auto toimiv ja vastupidav pakett. Kui siia lisada veel uue auto poolt toodavad eelised, on lõpptulemus loodetavasti fantastiline,” arvas Loix.

“WRC reeglite järgi saime raskuse paremini ära jagada ning seetõttu saime suurendada vedrustuse käiku, ehk selle võrra peaks auto parem olema. Vastupidavus on uute autode puhul alati küsimärk, aga meil on ka varem olnud vastupidavaid komponente ja oleme koos Jaapani inseneridega teinud detailidele testsimulatsioone ning loodame, et suudame probleemide hulga kontrolli all hoida,” lisas Lindauer.