“Meie uuringud näitavad, et F1 on kogu maailmamas reklaamimiseks väga hea meedia. Ükski teine spordiala või tegevus ei suuda vaatajaskonna poolest F1-ga konkureerida,” ütles HealthyCo asutaja Ashley Perry.

“Meie otsust toetada just Minardi meeskonda mõjutasid mitmed faktorid, mis tegid selle loomupoolest sobivaks. Minardi on F1-s üks väiksemaid tegijaid hetkel, aga tal on suured ambitsioonid ja ta kuulub sarnaselt HealthyCo-le austraallasele.”

“Kui lisada siia veel toetus tõusvale Austraalia piloodile Mark Webberile, siis võib aru saada, miks meie jaoks oli see otsus kerge. Me tõesti ootame oma esimesi kogemusi F1-s ja ma olen kindel, et koostöö saab olema edukas.”

Minardi omanik Paul Stoddart kommenteeris asja oma seisukohalt. “On tore näha, et Australia ettevõtted tulevad meid toetama. Ma olen kindel, et Markil on siin väga suur roll, kuid ma tahaks uskuda ka seda, et me hakkame nägema tunnustust meie kollektiivsele panusele ja võitlusvaimule, mis üritavad meeskonda tõsta tulevikus etteotsa.”

HealthyCo logod hakkavad olema autode peeglitel ja pilootide sõidutunkedel.