Tiim maandus Europeani uhiuue 747 Boeingiga Kuala Lumpuri lennuväljal vaid mõned tunnid enne esitlust.

“Me saabusime siia kolme uue autoga, millega on tuhandeid kilomeetreid edukalt teste sõidetud. Meil on uus mootoripartner Asiatechi näol, meil on uued piloodid Alex Yoong ja Mark Webber. Meil on uued toetajad eeskätt Go KL, Magnum Corporation Berhad, Admiral, BSA ja PC Suria,” rääkis tiimi omanik Paul Stoddart.

“2001 aastal tegime viieaastase plaani selle kohta, kuidas tõsta konkurentsivõimelisust meeskonnas, et olla pidevalt keskmiste tiimide hulgas. Eelmisel aastal keskendusime olukorra stabiliseerimisele enne tõusu. 2002 aastal oleme igakülgselt parema paketiga valmis tegema oma esimese sammu edasi.”

Minardi PS02 on oma eelkäijast täiesti erinev. Auto aerodünaamika on tugevasti muutunud, Asiatechi mootori taga on uus titaankorpusega käigukast ja esivedrustust on muudetud.

“Me oleme väga rahul uue autoga,” ütles tiimi tehnika direktor Gabriele Tredozi. “Me oleme saanud väga palju kasu just ajalisest eelisest, et meil on aega olnud tegeleda koku paketiga.”

“Näiteks teadsime juba eelmisel aastal milliseid kohti auto juures peame parandama. Me oleme teadnud juba pikka aega millist mootorit hakkame kasutama ja me oleme saanud PS02 aerodünaamikat testida palju tunde tuuletunnelis. Selle tulemusena oleme väga pikalt ees sellest punktist, kus me eelmisel aastal samal ajal olime.”.