Türgi ralli pressikonverentsil esitati Märtinile küsimus, millises meeskonnas eestlane järgmisel hooajal jätkab, millele Märtin vastas: „Ei tea, küsige mänedžerilt!”

Märtini mänedžer Paul Turner lausus SLÕhtulehele: „Loomulikult oleks kõigi hüvanguks, kui leping kiiresti allkirjastatud saaks. Siis lõpeks spekulatsioonid ja rallisõitjad teaks, kes on järgmisel hooajal nende partnerid.”

Märtinit seostatakse liitumisega kõikide autoralli maailmameistrivõistlustel osalevate meeskondadega peale Mitsubishi — isegi Škodasse siirdumine pole välistatud.

Märtin lausus SLÕhtulehele: „Järgmine tiim ei pruugi sugugi Ford olla.”

Üheks võimalikus variandiks on naasmine Subaru meeskonda, kus ees ootab eestlase hea sõber Petter Solberg.

„Seda ei saa nimetada sõpruseks,” kommenteeris Turner. „Pigem austuseks teineteise vastu. Vaatamata kõigele on iga rallisõitja eesmärk tiimikaaslasele ära teha, sest kui ei tee, pole võimalik võita.”

Võimalikku siirdumist Škoda meeskonda kommenteeris eestlase mänedžer järgnevalt: „Kui selline tiim tuleb ja teatab, et jah, me pole praegu kuigi tugevad, aga meil on pikaajaline arenguplaan ja raha plaani teostamiseks. Ja kui kõigele sellele lisandub väga suur palk, võib asja üle mõtlema hakata. Meie poolt oleks rumal kõiki võimalusi mitte arvestada.”

Tänavu teenib Märtin tiimide esisõitjatest selgelt madalaimat palka ning 2005. aastal eestlane enam ”kopikate” eest sõitma nõus ei ole, mis on üheks peamiseks takistuskiviks Fordis jätkamise vastu.

Autoralli maailmameistrivõistlustel osalevad meeskonnas peavad oma järgmise hooaja koosseisud FIA-le teatama hiljemalt 1. detsembriks.