Räikkönenil õnnestus sisuliselt kogu võistlus läbida vabal rajal, mis tähendas, et ta ei pidanud rehve kulutama tavapärasest hiljem pidurdamisega ja varem kiirendamisega. Ühtlasi tegi Räikkönen vaid kaks boksipeatust, ülejäänud esikuuik kolm.

"Minu arust pole point selles, et Lotuse autole sobiksid rehvid paremini kui teistele autodele, sest põhjus on tegelikult Kimi sõidustiilis ja tiimi õigesti toimimises. Seda ei tea keegi, kas Lotusele sobivad rehvid paremini või ei, sest teised ei proovinud sõita pikalt keskmise seguga rehvidega," selgitas karjääri jooksul Ferrariski sõitnud Salo.

"Lisaks Kimile proovis vaid Adrian Sutil sama taktikat. Nagu nägime, sujus ka temal sõit sedasi hästi. Kimi käitub rehvidega hästi, kuna ta sõidab targalt ja sujuvalt. Sama suudaksid ka teised sõitjad, kui jätaksid konkurentidega alati paraja vahe sisse."