Eelmisel aastal võitsid Mercedesed 19-st ajasõidust 18, sel aastal on Lewis Hamilton kiireim olnud kõigis kolmes kvalifikatsioonis.

Ajaleht Gazzetta dello Sport paljastas, et Mercedese autosid eristab Ferrarist nn "salanupp".

"See annab autole juurde ligi 15-20 rohkem hobujõude. Seda võib kasutada ainult kvalifikatsioonis, kuid mitte sõidu ajal," tunnistas Mercedese tiimiboss Toto Wolff.

Ferrari leeris usutakse, et tegelikkuses annab see Mercedesele jõudu juurde rohkem kui Wolffi pakutud 15-20 hobujõudu. Ferrari tehnilise direktori James Allisoni sõnul tähendab 20 lisa hobujõudu juba 0,3 sekundit kiiremat ringiaega.

Sarnane süsteem toimib ka teistel Mercedesega mootoritega varustatud autodel nagu Williamsil, Lotusel ja Force Indial, kuid nendel annab "salanupp" oluliselt vähem lisajõudu kui Mercedestel.