Rahvusvaheline Autospordiliit (FIA) võttis hiljuti vastu vormel-1 reeglimuudatuse, mis lubab tiimidel oma sõitjatega jätkuvalt suhelda sõidustrateegia ja boksipeatuste planeerimise teemadel, kuid keelab infovahetuse, mis puudutab masina või piloodi sõidu tulemuslikkust. Keelatud on vahetada infot ka masina rehvide, pidurite, käigukasti jms töö kohta.

"See on väga vastuoluline otsus, mis nõuab meeskondadelt suurt jõupingutust, et aru saada, kuidas nendes tingimustes kõige tulemuslikumal viisil töötada," ütles Wolff, vahendab autosport.com.

"See direktiiv pole üheselt mõistetav ja tekitab kindlasti Singapuri etapil poleemikat," on Mercedese boss kindel.

MM-tiitli eest võitlevad Mercedese sõitjad Nico Rosberg ja Lewis Hamilton on sel hooajal tiimiraadiost palju kasu lõiganud. Näiteks Itaalia GP treeningsõidu ajal juhendasid insenerid Rosbergi isegi selles osas, millist sõidustiili kasutades sakslane kiiremaid aegu näitas.