Reeglimuudatused, millede eesmärgiks on sarjas osalemiseks vajalike kulutuste vähendamine ning vaatemängulisuse tõstmine, leidsid tiimide poolehoiu ning 95 protsenti Max Mosley poolt väljakäidud muudatusettepanekutest saavad teoks 2006. aastal, mis on kaks aastast esialgu planeeritust varem.

Lahtiseks jäi esialgu veel F1 sarja tulevane mootorikonfiguratsioon, mille leidmiseks toimub lähiajal mitmeid kohtumisi sarja mootoritootjate vahel — esimene neist leiab aset juba sel nädalavahetusel Hispaania GP-l.

Hetkel on võimalikeks variantideks praeguse 3,0 liitrise mootori säilitamine, mis peaks vastu pidama kuus GP nädalavahetust, või uue 2,4 liitrise V8 mootori kasutusele võtmine. Mõlema mootori puhul on eesmärgiks seniste kulutuste vähendamine poole võrra.

Lahtiseks jäi ka standardsete kontrollsüsteemide (ECU) kasutuselevõtt 2006. aastal — meeskondadel on aega otsustamaks, kas süsteemid võetakse kasutusele 2006. või 2008. aastal kuni 30. juunini — kontrollsüsteemi kasutusele võtmine tähendaks sarjast veojõukontrolli kasutamise kadumist.

FIA ja F1 sarja meeskondade poolt vastu võetud otsused:

MOOTORID

• Jätkuvad läbirääkimised tulevaste mootorite suuruse osas eesmärgiga uued jõuallikad kasutusele võtta 2006. aastal
• Standardsed kontrollsüsteemid võetakse kasutusele 2008. aastal ning läbirääkimised jätkuvad muudatuse võimaliku vastuvõtmise osas 2006. aastal

ÜLEKANNE, PIDURID JA JUHTIMINE

• Võetakse kasutusele kõige odavamad võimalikud lahendused pidurite, juhtimissüsteemide ja ülekande osas
• Plaan naasta manuaalse käiguvahetuse juurde lükati tagasi, kuna praegused poolautomaatsed käigukastid on ökonoomsemad
• Standardsed pidurisüsteemid võetakse kasutusele niipea kui võimalik

ŠASSII

• Plaanitud minimaalse kaalu vähendamist 50 kg osas ilmselt suurendatakse, kuna kaotatakse ka rasked elektroonilised abivahendid
• Jätkuvad läbirääkimised elektrooniliste andurite vähendamise osas autodes ning standardse info koguja kasutusele võtmise üle

SPORT

• Varuauto kasutamine keelustatakse
• Autod asuvad õhtuti parc ferme’s ning meeskondadel on lubatud autosid vaid seadistada, kuid mitte neid ümber ehitada
• Uute meistrivõistluste, nagu mootori- ja keretootjate arvestus, loomine
• Rehvivahetus võidakse keelustada 2005. aastal
• Mahukas testimise vähendamine, mis lubaks meeskondadel loobuda testimeeskondadest
• FIA ootab meeskondadelt ja Bernie Ecclestone’lt ideid kvalifikatsiooniformaadi muutmise osas
• Soov 2006. aastal lubada sarjas osaleda ainult ühel rehvitootjal. Esirehvide laiust plaanitakse vähendada ja tagarehvide laiust suurendada — slick’d ilmselt naasevad

MUU

• Meeskonnad ei ole vastu oma detailide ja šassiide müümisele ning rentimisele, kuid soovivad F1-lt garantiisid, et see ei kahjusta nende majanduslikku olukorda
• Muudatusettepanekute vastuvõtmiseks on vaja häälteenamust
• 2008. aastaks uut Concorde lepingut ei sõlmita