“F1 piloodina on ta minu jaoks etalon, eriti tänu oma edule Ferraris. Ta on võimaldanud mul näha kohti, kus pean ennast veel parandama.”

McNishi jaoks algab hooaeg Melburne´is rajal, mida ta ei tunne. Toyota testis sel aastal paljudel GP radadel, aga mitte Melbourne´is. “Loomulikult oleks olnud parem Silverstone´is alustada, sest seda rada ma tunnen. Reaalsus on aga teine ning hooaeg algab Melbourne´is. See on tänavarada ja küllaltki libe, seega ei saa seal kerge olema. Aga keegi pole öelnudki, et F1-s peab kerge olema.”

McNishi sõnul ei oota Toyota oma esimestelt hooaegadelt tipptulemusi. “Toyotal on tehtud viie aastane plaan, et jõuda meistritiitli konkurentsi. Praegu ei saa auto suutlikkuse kohta midagi öelda. Auto saab olema täiesti uus. Isiklikult tahaksin tõusta Mika Salo tasemele, kuna tal on täpselt sama auto. Teisalt peaksin arenema veelgi kaugemale. Kui suudan etappe lõpuni sõita ja endast 100% anda ning tiim teeb seda sama, siis usun, et head tulemused ei jää tulemata.”