Märtin tunnistas, et Korsika teed on küllaltki lihtsad, kuid määravaks võivad saada muutuvad ilmastikuolud.

„Kui ilmastikuolud on stabiilsed, siis on tegemist küllaltki kerge ralliga,” sõnas Märtin. „Kuid just ilm on peamiseks väljakutseks, kuna saarel ning ka mägedes peetaval rallil võivad tingimused väga kiiresti muutuda. Vale rehvivaliku korral on vead kerged tulema. Isiklikult ma vihkan muutuvaid tingimusi!”

„Ralli teed on aastate jooksul muutunud sujuvamateks ja tasasemateks, kuid möödunud aastal olid osad lõigud väga auklikud,” lisas eestlane. „Tänavu on kavas mitmeid uusi kiiruskatseid ning eks teedega tutvumisel ole näha, mida need endast kujutavad. Teedega tutvumine on raskendatud kuna seal ajal toimub igapäevane liiklus ja sõidutrajektoorile on autod pargitud.”

„Ford Focus on tõestanud oma kiirust asfaldil ning ma loodan, et suudame lõppude-lõpuks sellega asfaldil esimese võidu võtta.”

Märtin avaldas heameelt ka FIA otsuse üle lubada tehasemeeskondadel asfaldirallidel kasutada esiautosid.

„Tegemist on positiivse otsusega, mis tõstab ohutust just katsete esmakordsel läbimisel hommikuti,” kommenteeris Märtin.