Reedel sõidetud kahe linnakatse järel võistlust juhtinud Murakas kihutas ka ralli teisel päeval lennukalt, võites kõik kiiruskatsed peale päeva esimese, kus oli 0,9 sekundiga kiirem lätlane Matiss Mezaks. Päeva teisel katsel aga hakkas streikima lätlase Ford Escort WRC tehnika ja Mezaks oli sunnitud katkestama.

"Mezaksi katkestamine ei tähendanud, et oleksime võinud end lõdvemaks lasta," kommenteeris Murakas. "Eriti sellistes keerulistes tingimustes. Aga paljud nooremad sõitjad said nendes teeoludes ühe kogemuse võrra rikkamaks."

Vihm oli muutnud katsed libedaks ja pehmeks, kuid samas toonitasid mitmed sõitjad, et see oli kindlasti kasulik kogemus.

Ralli üldarvestuse teise koha ja N-rühma võidu võtnud soomlane Teemu Laatunen tunnistas, et sõitis esimest korda elus nii keerulistes teeoludes. Ka võistluse kolmas koht ja N-rühma teine koht läks põhjanaabrite rallisõitjale, tihti Eesti teedel kihutav Kari Ali-Rantala kaotas kaasmaalasele 23 sekundiga. Järgmiste kohtade pärast muutus võistlus põnevaks viimastel katsetel, mil venelane Aleksandr Dorosinski hakkas kiirelt püüdma üldarvestuse neljandat kohta ja N-rühma kolmandat kohta jahtivat Ago Ahut. Eelviimasel katsel jõudis Dorosinski Ahust 8,1 sekundi kaugusele. Ka viimasel katsel oli Dorosinski eestlasest kiirem, kuid Ahu suutis siiski oma kohta hoida ja võita venelast lõpuks 1,8 sekundiga. "Ausalt öeldes kuulsime alles finišisse jõudes, et Dorosinski nii jõudsalt järgi tuli," tunnistas Ago Ahu. "Aga kes teab, võib-olla tuli see kasuks, et ei teadnud." Küsimusele, kust see kiirus alles ralli viimastel katsetel leidus, vastas Dorosinski, et sõidab neliveolise autoga alles esimest hooaega ning raskete teeoludega harjumine võttis aega. Üldarvestuse 6. koha ja N-rühma viienda koha saavutas Martin Rauam (Subaru Impreza).

A-rühma teine ja kolmas koht kuulusid Eesti sõitjatele Vjatseslav Popovile ja Aivar Linnamäele.

E-rühma parim oli soomlane Kimmo Jalava (Toyota Starlet).

Kuni viimaste katseteni käis kõva rebimine kuni 2-liitriste E-rühma (klass E8) autodel. Lõpuks pidi Einar Laipaik tunnistama Lembit Soe paremust. E-rühmas jagati Ponsse Viru rallil ka Eesti meistrivõistluste punkte. Klassis E7 teenis kõrgeimad punktid Gabriel Müürsepp Kristo Puusepa ees.

Veoautodel oli parim Jaan Mölder Raivo Prukneri ja Kaspar Järvala ees.

Hoolimata üle pika aja esimest korda Lääne-Virumaal sõidetud rallist, hindas võistluse organiseerimiskomitee liige Märt Ots korraldajate tööd enesekriitiliselt. "Kogenematuse tõttu esines veel palju vigu ja seetõttu panen hindeks 3-," nentis Märt Ots võistluse järel. "Kuid kindlasti tahame võistluse muuta traditsiooniliseks. Oskame tehtud vigu edaspidi vältida ja loodame, et järgmisel aastal tuleb juba paremini välja." Tuleb tunnistada, et ralli korraldajad olid oma töö suhtes kriitilisemad, kui osavõtjad või publik.