Uudised

Austraalia GP järel on vormelimaailmas toimunud niipalju, et FIA otsustas keelata järgmisest aastast veojõukontrolli. Alates Malaisia GP-st võetakse kasutusele pisut teistlaadi võistluseelne autode kontroll, tuvastamaks, kas meeskonnad on ikka loobunud liikuva autopõhja kasutamisest.

Juttu on vahepeal olnud ka v õimalikust GP-de arvu suurendamisest — uute kohtadena pakutakse välja Mehhikot, Venemaad, Indiat, Koread ning Aasia made puhul on endiselt jutuks võistluste korraldamine televaatajale sobivamal ajal ehk siis õhtu/ööpimedas.

Pärast eelmist GP-d on toimunud ka see, et Spykeri tiim alustas kohtuteed Super Aguri ja Toro Rosso vastu, süüdistades neid selles, et nende vormelid on sisse ostetud, mitte ise konstrueeritud.

Bridgestone on Malaisia GP-ks välja mõelnud uue viisi, kuidas pehmemat ja kõvemat rehvisegu märgistada — pehmema seguga rehvidel on seestpoolt teine rehvisoon valgeks värvitud ja seega hästi nähtav ka pealtvaatajate jaoks.

Soosikud

Kuigi eelmisest etapist on möödas kolm nädalat, mille jooksul meeskonnad on vormelite kiiremaks muutmise nimel kõvasti vaeva näinud, ei ole suurt muutust jõudude vahekorras oodata. Küsimärgiks on küll Räikkoneni Ferrari mootor, millest Austraalias jahutusvedelikku lekkis ja mille väljavahetamist või vahetamata jätmist ei ole meeskond veel lõplikult otsustanud.

Võitjasoosikuks igal juhul Ferrari, kiiruselt teine peaks olema McLaren ja kolmas BMW. Williams, Toyota ja Renault on hetkel enam-vähem võrdsed, ülejäänud võistlemas ehk viimasele punktikohale. Huvitav on näha, mida suudab Austraalias positiivselt üllatanud Super Aguri, seda eriti Hondaga võrreldes.

2006

1. Giancarlo Fisichella Renault
2. Fernando Alonso Renault
3. Jenson Button Honda
4. Juan Pablo Montoya McLaren
5. Felipe Massa Ferrari
6. Michael Schumacher Ferrari
7. Jacques Villeneuve BMW
8. Ralf Schumacher Toyota

F1 ennustusmäng

Malaisia GP tulemusi saab ennustada pühapäeval (8. aprill) kella 9.00ni.