Kogu tiim tuli hilise võistluspääsu saamise pärast kokku panna viie kuuga, mille jooksul pidi ka vormel valmima, vahendab sponest.ee

Ajanappuse tõttu jõuti talvel vaid pooltel testimistel osaleda ja seepärast tunnistatakse, et vanade võistkondadega on võimatu konkureerida.

„Kõigi jaoks saab olema erakordne hetk, kui Lotuse masinad võistlusriviga ühinevad ja fännide toetus on selle aja jooksul fantastiline olnud," lausus Fernandes.

„Jah, oleme tipptiimidest veidi aeglasemad, kuid küll me järgi pühendumuse ja suure tööga järgi võtame. Esimesel võistlusel tahame finišisse jõuda ja pärast seda iga sõiduga üha paremaks saada."

Lotuse tehnikaülem Mike Gascoyne lisas, et vormeli probleemid kiirusega tulenevad sellest, et ehitamisel keskenduti eelkõige just töökindluse loomisele.

„Meie testisessioonid olid väga tõhusad," lausus Gascoyne. „Üldjoontes oli masin väga töökindel ja esimese võistluse eel oleme väga heas vormis."

„Tavaliselt üritad vormelit lihvida ja seda kümnendiku võrra kiiremaks muuta, kuid meie puhul tuleb proovida uuendusi, millega võidaks terve sekundi. Tuleks seda arvestada, et kõigest kuu aega enne tuuletunneli testimisi olime vormeli konstrueerimisega lõpule jõudmas ja läbisime avariiteste. Ainuüksi radiaator tuli valmistada jahutuse ja põhjalikuma infota."

„Auto tagaosa on veidi lihvimata, kuna jahutussüsteemide arvestamise ajal puudus meil igasugune info mootorite kohta ja seepärast pidime looma variandi, kus mootor saaks igal juhul piisavalt jahutust, et võistlustel finišisse jõuaks."