Rotax Junior klassis pistis rinda lätlastega Karel Koitlepp, kes esimesse finaalsõitu oli sunnitud startima viimaselt stardikohalt, kuna tehniline komisjon leidis pärast kvalifikatsiooni, et Koitlepa kart on alakaalus. Eripära kogu asjas oli küll see, et hommikuses tehnilises kontrollis karte kaaluti, kuid erinevusest meie ja Läti kaalunõude suhtes unustati teavitamata. Vaatamata ebaõnnele suutis Koitlepp end piisavalt motiveerida ja lõpetas esimese finaalsõidu teisena. Teises finaalsõidus tuli väljasõit ja ruudulist lippu nägi ta alles kuuendana, kuid võistluspäeva kokkuvõttes tubli kolmas koht poodiumil.

Raketis tegi esimeses finaalsõidus tublit sõitu Tõnis Liigmann, kes lõpetas kolmandana. Teises sõidus libises saavutatu käest. Tubli esitus kuid poodium jäi seekord veel saavutamata. Valdur Komp ei suutnud oma tavapärast kiirust näidata. Esimeses finaalis ta punkte ei kogunud ja teises finaalis tuli kesine kaheksas koht. Läti meistrivõistluste tabelist asub Komp kolmandal positsioonil ja konkureerib esikohale vanade heade võistluskaaslaste Haralds Garkaklise ja Rihards Erinšiga. Veel oli võistlustules Raigo Jegorov, kes sai päeva kokkuvõttes seitsmenda koha.

Micro klassis näitas veenvat kiirust Conrad Hildebrand, kes võitis ülekaalukalt ülejäänud konkurente. Head sõidud tegid Aavo Talvar ja Hans Villemi, kes järjestusid vastavalt kolmandaks ja neljandaks. Martin Jegorov lõpetas tagapool.

Lätis oli rajal esmakordselt võistlusklass Cadett. Koduvärve esindamas vaid üks, meilegi tuttav, Martinš Steinerts. Meie poisid kohanesid uue rajaga üllatavalt kiiresti ning olid laupäeval valmis andma lätlasele juba kõva lahingu. Finaalsõidus tegi liidrikohalt väljasõidu Fred Joonas Alliksaar, kes suutis küll rajale tagasi naasta, kuid selleks ajaks oli rong juba läinud. Nii pidigi Eesti meistrisarja liider leppima kolmanda kohaga. Steinerts lõpetas teisena ja stabiilselt head sõitu teinud Sten Suigusaar võttis oma esimese esikoha Biekerniki rajal. Christopher Juul, Karl Robert Valk ja Karl Soidla lõpetasid esikolmiku järel.