Kiiruskatsed paiknevad Ateenast põhjas ja läänes, kasutatakse nii varasematel aastatel kavas olnud katseid kui ka täiesti uusi. Keskmine kiirus on Itaalia ralliga võrreldes kiirem ja temperatuur kõrgem, ulatudes 40 soojakraadini.


Kronos Citroen

Loebi teeb valvsaks Grönholmi võimas algus Itaalia rallil, kus soomlane võitis prantslast esimesel päeval 30 sekundiga. Võitu loodab ta sellegipoolest — Kreeka ralli võitmisega jõuaks Loeb samale pulgale Carlos Sainziga, kes on WRC sarjas kogunud 26 rallivõitu.

BP Ford

Itaalia pettumuse on unustatud ja Grönholm on veendunud, et auto on sama kiire kui Sardiinias, seega — Loebile saab koht kätte näidatud ja rallivõit tuleb Kreekas traditsiooniliselt hästi võistelnud Fordile.

Hirvonen juhtis Kreeka rallit eelmisel aastal esimese päeva järel eratiimi Fordil sõites. Pärast Itaalia ralli teist kohta on ta kindel, et ka Kreekast tuleb hea tulemus.

Subaru

Petter Solbergi jaoks on hea uudis, et temast saab WRC ajaloos noorim sõitja, kel seljataga 100 starti MM-sarjas. Kas tal ka millegi muu üle Kreekas rõõmustada on, seda ei julge väita.

Subaru tiimi juhtkonnast on igatahes väidetud, et Solberg ja Atkinson peaksid saavutama aktsepteeritava tulemuse. eesmärgiks on Petteri finišeerumine poodiumil ja Atkinson esikuuikus.

OMV Peugeot

Manfred Stohl ei olnud rahul sellega, kuidas tema auto Itaalias käitus, ning tiim lammutas masina vahepeal algosakesteks. Loodetavasti leiti selle käigus üles ka probleemi põhjus ja Stohl saab Kreekas sõitmist Sardiiniast enam nautida.

Henning Solberg, kes Itaalias kolmandal kohal olles teelt välja sõitis, on Kreeka suhtes positiivselt meelestatud: “Argentiinas me juba tõestasime, et uutel radadel kiiresti sõitmine pole meie jaoks probleemiks.”

Stobart Ford

Matthew Wilson, kes on pea kõigi rallide eel öelnud vaid, et läheb kogemusi omandama ja oluline on lõpuni sõitmine, ütles seekord, et tahaks head tulemust kirja saada.

Kosti Katajamäki katkestas Itaalias teelt väljasõidu tõttu, näidates enne seda küllalt head minekut, tahab Kreekas paremat tulemust saada. Ei tea, kas selleks võiks olla teel püsimine?

Škoda

Škoda meeskond loodab, et nad saavad lahendatud probleemi, mis põhjustas Rovanperä auto ülesütlemise Itaalias. Soomlane ise läheb Kreekasse eesmärgiga lõpetada punktikohal. Andreas Aigner loobus oma kaardilugejast, kellega neil rallide ajal pidevalt erimeelsusi ette tuli ja alustab nüüd uue kaardilugejaga.


Keda veel silmas pidada

Kindlasti Daniel Sordot, kes Itaalias kolmandana lõpetas. Tagasi on ka Toni Gardemeister, kellele Astra Racing on mahamüüdud Peugeoti asemele leidnud Citroeni. Silma tasub peal hoida ka Alex Benguel, Jan Kopeckyl, Francois Duvalil, Jussi Välimäkil.

Kreeka ralli võitjad

2005 Sebastien Loeb (Citroen Xsara)

2004 Petter Solberg (Subaru Impreza)

2003 Markko Martin (Ford Focus)

2002 Colin McRae (Ford Focus)

2001 Colin McRae (Ford Focus)

2000 Colin McRae (Ford Focus)

1999 Richard Burns (Subaru Impreza)

1998 Colin McRae (Subaru Impreza)

1997 Carlos Sainz (Ford Escort)

1996 Colin McRae (Subaru Impreza)


Delfi Autolehe ennustus

1. Marcus Grönholm

2. Sebastien Loeb

3. Daniel Sordo

4. Petter Solberg

5. Xavier Pons

6. Chris Atkinson