Räikköneni näomask ja nokamüts põhjustasid juba septembris väikse skandaali, sest lisaks soomlase võistlusauto numbrile 7 ilutseb logol ka raudrist. Vormel-E sarja reporter Hazel Southwell läks lausa nii kaugele, et süüdistas soomlast natsisümboolika propageerimises.

Southwell märkis ühtlasi oma Twitteri säutsudes, et Räikköneni kasutatud logo ja fännitooted on loodud koostöös neonatsidega.

Soomes on sellised kõlakad aga Räikköneni fännitoodete populaarsusust hoopis tõstnud. Põhjanaabrite juures vormeliässa näomaskide impordi eest vastutava ettevõtte juhi sõnul on viimastel nädalatel müüdud juba rekordarv maske.

"Inimesed on ise leidnud tee nende maskideni. Me pole neid isegi turustanud, tegime vaid mõned üksikud postitused. Kimi nähtus tõmbab endiselt," sõnas Riku Routo Ilta-Sanomatele.

"Juba räägitakse tuhande maski müügist ja müügitempo näib kogu aeg kiirenevat. Müra nende maskide ümber kindlasti mõjutas seda," lisas Routo.