Kohtunike väitel oli Räikköneni auto põhi ajasõidu järel rikutud ning rohkem kaldu painutatud (üle 5 mm) kui tegelikult lubatud. Lotus üritas soomlasele õigust nõuda argumendiga, et masina põhi sai kahjustada äärekivi ületades, kuid kohtunikud keeldusid viga õnnetusega seostamast.

Samas olukorras oli Lotuse tiim ka tänavusel Ungari etapil, kus Romain Grosjeani masina põhi samuti sõidu käigus kannatada sai. Toona sai nende protest ka rahuldatud. Täna enam mitte.

Auto põhja kohta käivaid reegleid on viimastel aastatel karmistatud, et hoida tiime tagasi põhja madalamaks laskmise teel aerodünaamilist eelist püüdmast.

Räikkönen saavutas täna kvalifikatsioonis viienda koha. See tähendab, et tema koha võtab stardis sisse Sauberi piloot Nico Hülkenberg, kuuendalt kohalt saab alustada Grosjean.