Korjus ei osanud öelda, kas võinuks maanduda ka mõnes teises meeskonnas, sest kogu tiimivahetusprotsessi aeti tema selja taga. "Kui aus olla, siis ma sain ise seda samal päeval teada kui ajakirjandus. Seega tõesti ei oska öelda, kas mul oli veel mingeid variante," rääkis Korjus Inglismaalt telefonitsi Delfile.

Läinud nädalavahetusel sai Korjus Lotuse roolis vormel-Renault 3.5 sarjas Hungaroringil põhisõitudes 12. ja seitsmenda koha. "Mõlemal päeval oleks võinud tulemus natuke parem olla, aga rõõmu teeb see, et sõitsin tõusvas joones. Võib-olla oleks natuke paremini läinud, kui esimene vabatreening oleks ka kuivas peetud. Vähemalt sain eesotsas sõita. Tunne on hea," kommenteeris ta võistlusnädalavahetust.

Uue masinaga sai Korjus läinud nädalavahetusel enam-vähem "sina peale". "Enam-vähem hakkasime paika saama. Kui seaded paigas, ei ole eelmise autoga väga suurt vahet. Lihtsalt natuke teistmoodi peab sõitma, alguses võttis natuke aega harjumiseks. Kiiruse poolest on võib-olla isegi eelmisega võrdne. Õnneks meil see nädalavahetus ühtegi tehnilist probleemi ei olnud, mida viimastel võistlustel Tech 1-s üsna tihti juhtus," ütles Korjus.

Miks aga oli vaja hooaja keskel üldse tiimi vahetada? "Kuna hooaeg Tech 1-s ei läinud kõige paremini, siis mu manageri firma otsustas midagi teistmoodi proovida. Ma ei kahetse," vastas Korjus.

Vormel-Renault 3.5 hooaeg jätkub 29. septembril Prantsusmaal Paul Ricardi ringrajal. "Mul pole seal varasemalt kõige paremini läinud. Üritan endast kõik anda, et seal ka enam-vähem hästi läheks," lisas Korjus.