FIA uudised ja kuulujutud

Monaco GP järel oli uurimise all McLareni meeskond, keda kahtlustati meeskonnakorralduste andmises oma sõitjatele. Rikkumisi siiski ei tuvastatud. Kanada GP-st alates on FIA välja töötanud ka uue tagatiiva paindumist kontrolliva testi — nõudeid jäikusele on karmistatud. Kõlakad liiguvad seoses Ralf Schumacheriga: väidetavalt on Toyota andnud sakslasele viimase võimaluse oma oskusi ja pühendumist näidata — kui Kanadast või USAst normaalset tulemust ei tule, on ta sõidud sõidetud. Schumacheri mänedžer lükkab taolised kuulujutud küll ümber, aga eks peagi saame ise veenduda, kas juttudel oli alust.

F1 ennustusmäng

Kanada GP tulemusi saab ennustada pühapäeval (10. juuni) kella 19.00ni.

Võitjad?

Nii individuaalarvestuses kui ka meeskondlikult esikohta hoidev McLaren loodab võitu ka Kanadast, samas on nad Martin Whitmarshi sõnul realistid ja ei usu, et neil õnnestub Monaco GP-ga sarnaselt domineerida.

Ferrari on Kanada etapiks valmis saanud uued esi- ja tagatiivad, arendatud on pidurisüsteemi ja jahutust. Tiimi arust ei ole ühtki põhjust, miks nad ei peaks Kanadas võitma. Tõsi, pisut murelikuks teeb neid see, et Kanadas sõidetakse samade mootoritega, mis olid kasutusel Monte Carlos, Kanada rada on aga ka mootoreile väga kurnav.

Renault näitas küll eelmisel etapil, et nad on arenenud õiges suunas, aga esikohavõitlusse sekkuda on neil veel vara. Honda on etapi suursponsor, kuid esikohale ei ole ka neil ilmselt veel asja. Üleüldse on raske ette kujutada, et keegi McLarenile ja Ferrarile vastu saab.

2006

1. Fernando Alonso Spain Renault-Renault 01:34:37.308
2. Michael Schumacher Germany Ferrari-Ferrari +2.1sec
3. Kimi Raikkonen Finland McLaren-Mercedes +8.8sec
4. Giancarlo Fisichella Italy Renault-Renault +15.6sec
5. Felipe Massa Brazil Ferrari-Ferrari +25.1sec
6. Jarno Trulli Italy Toyota-Toyota +1 ring
7. Nick Heidfeld Germany BMW Sauber +1 ring
8. David Coulthard Britain Red Bull-Ferrari +1 ring