"Ma ei ole kindlasti nõus nendega, kes ütlevad, et hooaeg oli igav,“ ütles Kruus Delfile ning tõi ühe huvipakkuva detailina välja näiteks tänavusest hooajast kehtima hakanud tehnilised uuendused rehvide ja DRS-i (õhutakistuse vähendamise süsteemi ehk liigutatava tagatiiva) osas.

„Hooaja alguses oli ju kõigile teadmata, kuidas uuendused mõjuvad ja juba ainuüksi see tekitas väga palju küsimusi ning igal rajal väljendusid rehvid ja DRS isemoodi. See, et Vettel võttis 15 parimat stardipositsiooni ja 11 GP etapivõitu, tundub numbriliselt tõesti ühepoolne, kuid 24-aastase sõitja kohta näitas ta ikkagi hämmastavat kindlust," tunnustas Kruus noore sakslase saavutust ning jätkas:

"Võidud ei tulnud sisuliselt mitte ükski ju kergelt. Siiani on mul isiklikult ilmselt kõige rohkem kahju Monaco etapist, kus Vettel pääses vist küll ainult tänu punasele lipule. Samas Kanadas näitas ka tema, et on ikkagi inimene. Tuletame meelde Kanada GP etapi järgseid emotsioone. Juba räägiti, et Vettel on võidetav, kuna ei suuda pinge all sõita, pärast seda noppis mees veel 6 võitu ja kummutas need jutud."

Meenutuseks. Avariiderohkel Monaco GP-l mai lõpus jäi sõita ainult kuus ringi, kui võistlus katkestati ning pärast pausi turvaauto järel võistlejaterivile uus start korraldati. Vettel võitis Fernando Alonso (Ferrari) ja Jenson Buttoni (McLaren) ees.

Vihmasel Kanada GP-l juunikuus, mis pärast 25 ringi tugeva saju tõttu peatati ning mida hiljem kuival rajal jätkati, tegi Vettel liidrikohal olles viimasel ringil sõiduvea. Võitis Button Red Bullide Vetteli ja Webberi ees.

Red Bull tegi Webberile Brasiilias kingituse

"Selles mõttes oligi Vetteli ümbersünd kahe hooaja vahel uskumatu, sest eelmisel aastal tegi ta küll üsna palju selleks, et tiitlit mitte võita. Selge, et tal oli hea auto, aga sama auto oli ka Mark Webberil ja ehkki austraallane oli selgelt oma tiimis number kaks, ei vabanda see vanameistri krobelist hooaega. Brasiilia võit, julgen arvata, oli ikka rohkem tiimi kingitus kui Vetteli käigukasti probleem. Räägiti, et ta ei kohanenud uute rehvidega, aga selles maailmas ilmselt ei huvita selline jutt just väga paljusid," arvas Kruus.

Pikaaegne vormelikommentaator pidas pinget pakkuvaks ka teiste meeskondade pilootide omavahelisi kemplemisi, eriti McLareni ja Ferrari meeste omi.

"Usun, et polnud just palju neid, kes panustasid enne hooaega Jenson Buttoni edule Lewis Hamiltoni ees. Hamiltoni ja Massa (Ferrari) võitlused rajal olid ilmselt sellised, millest räägitakse veel aastaid. Paljud kiruvad Hamiltoni, aga kui ta sarjast ära võtta, jääks temata kindlasti kogu sari kuivemaks. Põnevaid paare oli veel ja ka näiteks Michael Schumacheri (Mercedes) hooaja lõpp lubab loota, et järgmisel aastal on temagi veel jõulisemalt pildil. Ehk lühidalt, minu jaoks ei olnud hooaeg kindlasti mitte igav."

Kruus kinnitas, et tänavune „ühe mehe šõu“ vaatajanumbrites kaotusi kaasa ei toonud. „Vormel-1 on toonud viimastel aastatel TV3 ja Viasat Sport Balticu ekraanide ette stabiilselt umbes sada tuhat vaatajat ning siinkohal kasutan juhust ja tänan kõiki vormelisõpru!“ lausus ta lõpetuseks.