Nimelt pannakse tiimidele kohustus oma auto aasta jooksul vähemalt kahel reedesel vabatreeningul (FP1) anda noorsõitja käsutusse. Läbi aastate on meeskonnad seda võimalust ka ilma kohustuseta kasutanud, kuid tänavu panid "kollanoka" vabatreeninguks autosse vaid kaks tiimi: Williams oma potentsiaalse järgmise aasta piloodi Nicholas Latifi ja Toro Rosso jaapanlase Naoki Yamamoto.

Vormel 1 sari on viimastel aastatel püüdnud vabatreeninguid väärtuslikumaks muuta, pakkudes noorsõitjatele seal osalemise eest ühe superlitsentsi punkti 100 läbitud kilomeetri eest. Ühe nädalavahetuse jooksul on võimalik sääraselt koguda vaid üks punkt, kolme hooaja peale maksimaalselt 10.

Uue noorsõitja vabatreeningul kasutamise reegli tingimuseks on, et piloot pole osalenud elus rohkem kui kahel F1 etapil.

Kui selline reegel oleks kehtinud juba sel aastal, oleksid sellega juba pahuksisse sattunud Mercedes, Ferrari, Red Bull, Haas ja Racing Point tiimid.