F1 maailmas ei ole nädala jooksul suuri sündmusi toimunud — suurim uudis oli Ide sõitjalitsentsi tühistamine ja kindlustamine, et vähemalt sel hooajal jaapanlast sarjas võistlemas rohkem ei näe.

Renault

Alonso (eelmisel aastal teine) on kinnitanud, et kui ta oleks sunnitud valima kaks-kolm etappi, kust kindlasti võitu soovib, siis on koduvõistlus kindlalt üks neist.

Survet valitsev maailmameister ei tunne: “Surve alla satud, kui ei anna endast maksimumi. Kuna mina annan maksimumi alati — testsõitudel, kõigil etappidel, siis ei tunne ma ka survet.”

Fisicella (eelmisel aastal viies)jutt enne võistlust on olnud pea muutumatu juba mitu etappi järjest: loodetavasti on seekord rohkem õnne ja saab võistelda poodiumikoha eest.

McLaren

Kimi Räikkönen (eelmise aasta võitja) läheb loomulikult võitlema esikoha pärast kuid kardab, et kiirusest selleks ei piisa. Poodiumikoht oleks rahuldav tulemus

Juan Pablo Montoya (eelmisel aastal seitsmes) ütleb, et aasta algusest on ta Barcelona rajal sõitnud seitsmel testipäeval ja abrasiivsel kattel hakkavad olulist rolli mängima rehvid.

Ferrari

Michael Schumacher (eelmisel aastal katkestas) soovib saavutada kolmandat etapivõitu järjest, aga ei pea seda ette kindlaks vaid usub, et võistlus tuleb tasavägine.

Felipe Massa (eelmisel aastal 11) kohta ütles meeskonna pealik Jean Todt, et sarjas osaleb praegu kolm sõitjat, kelles on midagi enamat peidus kui ülejäänud seltskonnas. Todti arvates on Massa üks parimaist neile kolmele järgnevate hulgast.

Toyota

Ralf Schumacher (eelmisel aastal neljas) usub, et rada on neile sobiv ja punktikoht jõukohane.

Jarno Trulli (eelmisel aastal kolmas) usub sarnaselt Fisichellaga, et ükskord peab ju ebaõnn lõppema. Hispaanias tahab Trulli lõpuks oma punktiarve avada.

Williams

Mark Webber (eelmisel aastal kuues) ja Nico Rosberg tulevad rajale autodega, millel on uuendatud hüdraulikaosa — Saksamaal Webberi katkestama sundinud probleem ei tohiks siin korduda.

Hispaania GP tahavad mõlemad sõitjad lõpetada punktikohal.

Honda

Rubens Barrichello (eelmisel aastal üheksas) ütles, et ta naudib sellel rajal sõitmist ja arvab, et kui nädalavahetusel kõvasti tööd teha, on võimalik saada Nürburgringil saavutatust parem tulemus (seal oli brasiillane viies).

Jenson Button loodab samuti, et Honda on sellel rajal konkurentsivõimelisem kui Nürburgringil.

Red Bull

Saksamaal pidid mõlemad sõitjad katkestama — Coulthard (eelmisel aastal kaheksas) Liuzziga kokkupõrkamise järel ja Klien käigukastirikke tõttu.

Eelmise aasta kaheksanda koha kordamine oleks Red Bullile tõeline kordaminek.

BMW

Villeneuve (eelmisel aastal katkestas) tunneb end rajal kindlalt — Barcelonast on tal karjääri jooksul saadud kolm GP võitu. Meeskond ootab Villeneuvelt sõidu lõpetamist punktikohal.

Nick Heidfeldi (eelmisel aastal kümnes) sõnul teeb Barcelonas sõitmise eriliseks see, et kõikidele sõitjatele on rada ohtrast testimisest tuttav.

Midland

Tiago Monteiro (eelmisel aastal 12. koht) arvab, et Hispaania GP on neile Euroopa GP-ga võrreldes suurem väljakutse. Christijan Albers (eelmisel aastal katkestas) usub, et meeskond on hooaja jooksul pidevalt edasi liikunud ja nad on ka Hispaanias vähemalt sama head kui olid Saksamaal.

Toro Rosso

Vaatamata sellele, et meeskonda on süüdistatud V10 mootori eeliste kasutamises, on tiimi punktiarve avamata. Liuzzi (eelmisel aastal katkestas) ja Speed tunnistavad, et läbimurret esikaheksasse on neil endiselt väga raske sooritada.

Super Aguri


Takuma Sato loodab, et muutused auto aerodünaamikas teevad selle kergemini juhitavaks. Montagny usub, et esimese kogemuse järel on tal võimalik ainult paremaks mutuda.