Nimelt võib Mercedese liigutus olla vastuolus reeglitega, sest reegliteraamatu artikkel 10.2.3 sätestab, et vedrustust tohib muuta ainult seisval autol, mitte liikuval. Artikkel 10.2.2 ütleb selgesõnaliselt, et "igasugune seadeldis, mis on võimeline muutma mis tahes vedrustussüsteemi osa seadistust või mõjutama selle tööd, on keelatud."

Autosport lisab, et Mercedese süsteemi täielikku tööpõhimõtet tundmata ei saa öelda, kas ülaltoodud reegleid on rikutud.

Ühtlasi sätestavad reeglid, et roolivõimusüsteemi võib modifitseerida ainult eesmärgiga rooli pööramist piloodi jaoks hõlbustada. Artikkel 10.4.2: "Võimendiga roolisüsteemid ei tohi olla elektrooniliselt juhitavad ega elektritoitega. Ükski selline süsteem ei tohi täita muud funktsiooni kui auto juhtimiseks vajaliku füüsilise koormuse vähendamine."

Mercedese tiimi tehnilise osakonna direktor James Allison sõnas, et kõik peaks olema reeglitepärane. "Rahvusvahelise Autospordiliidu FIA jaoks pole see uudis. Me oleme nendega juba mõnda aega sellest rääkinud."

Red Bulli meeskonna nõuandja ja noorteprogrammi juht Helmut Marko aga leiab, et Mercedes rikub reegleid. "Kui sõidu ajal rataste nurka muuta, siis rehvi kontaktpiirkond muutub. Isegi, kui see toimib väikses mahus, siis oma sõidu kõrgus ikkagi muutub, aga see on juba keelatud, sest sõidu ajal ei tohi vedrustussüsteemi seadistust muuta."

"Loomulikult tundub olukord huvitav, aga asjaolu, et nad seda praegu kasutavad, viitab, nad tegutsevad ikkagi reeglite piirdes," hindas neljakordne maailmameister Sebastian Vettel.

"Ma ei ole kindel, kas see töötab," jätkas Ferrari sõitja. "See toob sõitjale üsna palju tööd juurde ning ilmselt pole see nii lihtne, kui pealtnäha tundub. Eks aeg näitab, aga uudne asi ta meie jaoks näha ikkagi oli. Ma ei usu, et see on pilet MM-tiitlile. Üks trikk pole piisav, kogu auto selle ümber ikkagi loeb."