Kvalifikatsiooni viimases sessioonis avarii teinud ja täna kümnendalt kohalt alustanud Hamilton suutis sõiduga tõusta viiendaks ning jälitas poodiumile sõitnud Sergio Perezi, kuid lahendas samal ajal Mercedese inseneriga raadio teel tehnilist probleemi. Kuna aga raadiosidele on tänavusest hooajast seatud karmid reeglid, pidi maailmameister roolil nuppe näppides riket ise kõrvaldama.

Kaheksa ringi enne lõppu sai probleem lahendatud ja Hamilton sõitis välja võistluse kiireima ringi, kuid Perez oli selleks ajaks juba liiga pikalt ees.

"Olin nagu istuv part. See pole üldse lahe, aga läks nii. Sain järsku võimu tagasi ning keerasin lihtsalt mootori maha, kuna olin siis juba tagumisest autost 13 sekundit ees ja eesmisest 14 sekundit maas. Ning mul on ühtlasi vähem mootoreid kui Nicol. Tahtsin seda säästa. Mul ei jäänud enam seitsme ringiga eriti parandamisruumi," rääkis britt. ´

"Ma olin tegelikult kiireim. Kui poisid ütlesid, et sa oled nüüd kiireim, olin ma nagu "kurat, loomulikult ma olen kiireim!". Mul on sel aastal väga palju mootoriprobleeme olnud. Tuleviku suhtes pole see kõige julgutavam, aga mul on veel palju sõite ees. Viimased kaks sõitu olid ju suurepärased."

"Eilne oli halb päev, täna järjekordselt halb. Aga ma kavatsen välja uurida, milles probleem oli. Loodevasti mitte minus. Aga kui oli, siis üritan seda parandada," lisas Hamilton.

Mercedese tiim on teatanud, et Rosbergi autol olid Hamiltoniga sarnased probleemid, kuid ta suutis need kolmekordsest maailmameistrist varem kõrvaldada.