F1 tiimidest oli varem oma tänavuselt mudelilt katte pealt tõmmanud vaid McLaren.

AlphaTauri põhisõitjad on sel aastal prantslane Pierre Gasly ning esimest hooaega F1 sarjas sõitev jaapanlane Yuki Tsunoda.

AT02 sarnaneb värvide poolest eelmise aasta AlphaTauriga, kuid muudatused on mitmes aerodünaamilises detailis.

"Töö, mida me 2021. aasta auto arendamiseks oleme teinud, läheb palju kaugemale lihtsalt reeglimuudatuste järgimisest. Oleme teinud muudatusi peaaegu kõigil aerodünaamilistel pindadel ning ühtlasi arendanud ja ümber korraldanud suuri osasid auto varjatud osal," ütles AlphaTauri tehniline direktor Jody Egginton.

"Oleme kulutanud palju aega reeglimuudatuste tagajärjel tekkinud õhukadude taastamiseks, keskendudes samas auto aerodünaamilise tööakna suurendamisele ja parandamisele. Jätkame selle tegevusega ka hooaja jooksul, jagades ressursse 2021. ja 2022. aasta projektide vahel ja kohandades neid vastavalt vajadusele, et maksimeerida mõlema projekti potentsiaali."

AlphaTauri ega Red Bull pole öelnud, kas arvestab ka sel hooajal varusõitjana noore "punapulli" Jüri Vipsiga, kes eelmise aasta viimastel etappidel seda rolli täitis.

Järgmisena peaks oma tänavust autot esitlema Alfa Romeo meeskond 22. veebruaril, Red Bulli esitlus on määratud 23. veebruarile. 2. märtsil näidatakse maailmale Mercedese ja Alpine (endine Renault) masinaid, 3. märtsil Aston Martinit, 5. märtsil Williamsit ja 10. märtsil Ferrarit. Ainult Haas pole veel öelnud, millal nende tänavust mudelti näha saab.

Hooajaeelsed testisõidud toimuvad 12.-14. märtsini Bahreinis, kus 28. märtsil peetakse ka hooaja avaetapp.