Kuna ühegi teise tiimi boksis selliseid kotte pole nähtud, tekib küsimus, kas Ferrari on leidnud viisi kehtivate reeglite piirides masina sooritusvõimet parandada või varjatakse sellega midagi konkurentide eest.

Ferrari ametliku selgituse kohaselt jahutatakse jääkotiga pardakaamera elektroonikat, kuigi pole kuulda olnud, et kaamerad kipuksid üle kuumenema.

Osad asjatundjad arvavad, et Ferrari üritab niiviisi jahutada mootorisse minevat õhuvoolu. Teise teooria kohaselt võidakse sellega mõjutada MGU-H komponendi temperatuuri.

Kolmanda ja kõige tõenäolisema variandina pakutakse, et jääkotil pole tegelikult mingit reaalset otstarvet, vaid sellega varjatakse lihtsalt kaamerasilma, et konkurendid nende boksis toimuvaga nii hästi kursis poleks.

Ajakiri Autosport kirjutab, et saladus, mida Ferrari varjata püüab, võib peituda nende kokpitis, täpsemalt rooli peal. Nimelt on Ferrari viimasel paaril etapil silma paistnud erakordselt heade startidega, mille "süüdlaseks" peetakse rooli kaudu juhitavat kontrollmehhanismi. Kimi Räikköneni ja Sebastian Vetteli pardakaameratest on näha olnud, et nad hoiavad starditulede süttides all kahte silikoonkatte alla peidetud nuppu, mille nad tulede kustudes uuesti lahti lasevad.