Formula1.ee vahendab FIA president Max Mosley sõnu, kes teatas, et MM peab olema rahastatav ka väikestele meeskondadele ning olukord, kus autofirmad tohutuid summasid kulutavad ning lõputult testivad, on lõppkokkuvõttes mootorispordile kahjulik.

Kurjad keeled väidavad, et FIA ja Mosley kulude vähendamisprogrammi prioriteediks tõstmine on otseses seoses Fiati majandusraskustega — Ferraril ei ole enam nii palju raha põletada kui varem.

FIA pakutud uuendused (2008. aastast):

- Ainult üks rehvitootja alates 2008. aastast.

- Mootorid peavad senise kahe nädalavahetuse asemel kolm sõitu vastu pidama.

- Käigukast peab neli nädalavahetust vastu pidama.

- Kui mootorit või käigukasti tuleb enneaegselt vahetada, siis karistatakse seda lisaraskustega auto juures.

- Testisõitude piiramine 30 000 km aastas.

- Iga meeskond tohib nädalavahetusel kasutada ainult kahte autot.

- Concorde Agreementi muutmine: Autot ja mootorit tohib müüa teistele meeskondadele.

- CDG tagatiiva kasutuselevõtt rohkemate möödasõitude eesmärgil.

- Vähendatakse aerodünaamilist survejõudu.

- Piiratakse potentsiaalselt huvitavate aerodünaamikavaldkondade uurimist, et vähendada kulutusi.

- Auto miinimumkaalu vähendatakse seniselt 605 kg-lt 550 kilogrammini.

- Mootorite pöörded piiratakse 19 000 pöördeni minutis, hiljem võidakse seda tõsta 20 000 pöördeni.

- Tagarehvide laius tõuseb seniselt 640 mm-lt 710 mm-ni, esirataste laius suureneb 365 mm-lt 460 mm-ni. Slickid tulevad tagasi.

- Kütuses peab olema vähemalt 5,75% biokütust.