Ferrari testib oktoobri kuust saadik uut 051 mootorit, mis peaks Itaalia meeskonnale andma taas piisavalt kiirust, et eesotsas McLareni ja Williamsiga võidelda.

Kuulujutud käisid ka täiesti uudse käigukasti kohta, mis ei kasuta enam sidurit ja hooratast. Ross Brawn neid väiteid ei kinnitanudm, kuid möönis, et meeskond teeb kõik oma edukuse säilitamiseks. Michael Schumacheri manager Willy Weber paljastas: “Mootor ja käigukast on üks komplekt, rohkem ei saa ma praegu öelda. Ainult niipalju, et me teeme kõik selleks, et kaitsta selle aasta edu.”

Weber kiitis ka Ferrari operatiivsust. “Ferrari suudab reageerida uskumatult kiiresti, me oleme seda näidanud. Kui ühel etapil üks asi korralikult ei tööta, siis järgmisel ei ole sellega enam mingeid probleeme.”

Ferrari uuel autol saavad olema veidi pikemad külgpontoonid, et olla vastavuses FIA turvanõuetega. Auto kõrge nina pidi saama veelgi rõhutatumaks.

Ferrari ei ole veel teatanud oma uue auto esitlemise päeva ning arvatavasti on ta McLareniga sarnaselt üks viimaseid. Tavaliselt kasutavad need kaks tiimi esitlustel autot, mille olulised detailid on muudetud ja seega nende 2002 aasta tõelist autot näeb alles esimesel etapil.