Asja oma silmaga näinud spetsialistid seletavad, et tagatiib paindub läbi tänu erilisele auto põhjaplaadile, mille külge tiib on kinnitatud. Väidetavalt kasutab USA sõjavägi oma helikopteritel erilisi süsinikiust materjale, mille läbipainduvuse saab väga täpselt paika panna ning neist valmistatakse helikopteri tiivikuid.

Asjatundjate väidetel on Ferrari auto põhi tehtud just sellisest materjalist ning suurel kiirusel lubab see tagatiival kuni 4 sentimeetrit tahapoole liikuda, mistõttu väheneb ka tiivanurk ja see omakorda suurendab tippkiirust sirgetel.

1999 aastal leidis FIA mõned juhud, kui tiimid kasutasid painduvaid tagatiibasid ning seejärel karmistati vastavaid reegleid, ehk aerodünaamika osadele tehakse elastsustest, kuigi vahendid selleks on äärmiselt primitiivsed. Kui võtta arvesse, et kaheksakümnendatel keelati ära maa-efekt autod, siis on ka sile põhi aerodünaamika detail ning sellelegi peaks tegema jäikustesti.

Kuna konkurendid on liikuva tiiva peale juba väga tigedaks muutunud, ei ole Ferrari masinal seda süsteemi enam ilmselt Barcelonas kasutusel, kuigi neil on ennegi õnnestunud sellistest olukordadest võitjana välja tulla.