Suurt poleemikat tekitanud intsident juhtus Bahreini GP 35. ringil, kui Räikkönen tuli kolmandalt kohalt rehve vahetama ning ajas boksist lahkudes mehaanik Francesco Cigorini alla. Vasakut tagaratast vahetanud itaallane murdis õnnetuses kahest kohast jalaluu.

Nüüd avaldas Ferrari meeskond koos Rahvusvahelise Autoliiduga (FIA) läbiviidud uurimise tulemused. Ferrari tiimijuhi Maurizio Arrivabene sõnul põhjustas õnnetuse sensor, mis sattus rehvivahetuse ajal segadusse.

Sensor, mis mõõdab, kas kõik rattad on turvaliselt kinnitatud, andis Räikkönenile ekslikult rohelise tule, sest vasakut tagaratast polnud keegi veel alt võtnudki ja mutripüstol oli samuti passiivses olekus.

Arrivabene kinnitas, et Ferrari teeb kõik endast sõltuva, et sensori algoritme muuta sel viisil, et see ratta vahetamise eel enam rohelist foorituld näidata ei saaks.