Üllatusena ei ole esitletud autol revolutsioonilist esitiiba, mida alles hiljuti lubas meeskonnajuht Jean Todt, kes esialgu kinnitas ka, et auto nimeks saab olema 655.

Suurimateks muudatusteks võrreldes eelmise aasta autoga on lühem teljevahe ning kogu auto kompaktsemaks muutmine, ühtlasi on piloodi peakohal asuv õhuvõtuava nihutatud senisest tahapoole.

Meeskonna tehnikadirektor Ross Brawn lausus: „Taas kord võib auto puhul märgata olulist suutlikkuse kasvu ning mul on au kinnitada, et tegemist on parima Ferrari autoga, mille me senini olema ehitanud.“

„Analüüsisime 2003. aastat ning leidsime kohad, kus me olime tugevad ning valdkonnad, kus me konkurentidele alla jäime,“ lisas Brawn. „Kindlasti ei kasutanud me mullu ära kõiki uute reeglitega seotud võimalusi. 2004. aasta auto ehitamisel jälgimisime, et sama viga ei korduks.“

„Kõige tähtsam partner meeskonna jaoks on Bridgestone,“ rõhutas Brawn meeskonna rehvitootja rolli. „Tuleb arvesse võtta, et viimasel ajal toimuva rehvisõja tingimustes ei saa üks firma täielikult domineerida. Me kas oleme edukad või põrume oma rehvidel — see ei tähenda, et me lükkaksime kogu vastutuse selles küsimuses Bridgestone’i õlule.“

Pilte Ferrari F2004 auto esitluselt:

Ferrari F2004