Mäletatavasti sattus Ferrari sõitja ise eluohtlikusse olukorda 2009. aasta Ungari etapil, kus ta sai Rubens Barichello masinalt pudenenud vedrustuse osaga vastu pead ja sõitis rajalt välja. Brasiillast hoiti Budapesti haiglas 48 tundi kunstlikus koomas.

„Kõik mu mõtted on hetkel Marco Simoncelli ja Dan Wheldoni perede ja sõpradega. Tundub, et kui halvad asjad juhtuvad, siis juhtuvad nad korraga. Malaisia ja Brasiilia ajavahe tõttu sain MotoGP õnnetusest teada kohe pühapäeva hommikul kodus Sao Paulos üles ärgates. Ma ei suutnud seda uskuda ja olin šokeeritud,” rääkis Massa.

„Simoncelli oli ääretult tore kutt, üks värvikamaid kujusid mootorrattaspordis ning suurepärane talent. On lihtsalt uskumatu, et need kaks sündmust juhtusid nädalaajalise vahega, seda enam, et Dan Wheldon oli mu sõber. Loomulikult teavad võidusõjtad, et iga rajale minekuga võtavad nad riski. Sõidu ajal ei mõtle sa sellele ning paned alati täiega, vahel liiga täiega. Kuid midagi sellist näha on kohutav šokk, see tuletab meelde, et risk on kogu aeg olemas.

Massa sõnul peaksid võidusõidualade juhid IndyCari juhtumi valguses vaatama üle spordiala turvanõuded ning astuma jõulise sammu ohutuse poole, samamoodi, nagu tehti F1-s pärast Ayrton Senna ja Roland Ratzenbergeri hukkumist Imolas 1994. aastal.

„Ma pole pädev rääkima Simoncelli õnnetusest, kuna mul puuduvad mootorrattasõiduga kogemused, kuid Dani avariist rääkides, loodetavasti oli see IndyCar-ile äratuskella eest. Neil on ohutuse parandamiseks veel palju teha. Niisama kurtmisest ja teiste süüdistamisest pole kasu. Nüüd on vaja rahulikku analüüsi ning ogranisatsiooni poolset reageerimist. Võib-olla aitaksid neid masinate arvu kohaldamine vastavalt rajatüübile ning suletud cockpit’id, kuid see on vaid üks idee. Kogu pakett tuleb hoolega üle vaadata,” ütles Massa.