Autosport'i teatel on idee poolt enamus tiime, välja arvatud Mercedes, kes on 2019. aasta rattavarjud konkurentides oluliselt paremini enda kasuks tööle pannud.

Küsimust olla juba tiimide vahel privaatselt arutatud, kuid eelseisev kohtumine, mille kutsus kokku FIA vormelisarjade tehniliste küsimuste pealik Nikolas Tombazis, saab olema ametlikuma maiguga ning leiab aset enne homset Austria GP vabatreeningut.

Otsuse vastu võtmiseks peavad selle poolt olema seitse meeskonda kümnest. Kui muudatus hääletusel läbi läheb, võetaks vanad rehvid kasutusele alates Belgia GP-st (30.08-1.09), millega koos jääks hooaja lõpuni veel üheksa etappi. Austria ja Belgia GP vahele jääb kolm etappi.

Pirelli tänavused rehvid on mullustest 0,4 millimeetrit õhema turvisega, et kaitsta neid eelmisel hooajal probleemiks olnud ülekuumenemise ja koorumise eest. Paljud tiimid ei ole neid aga optimaalselt tööle saanud.

Mercedese boss Toto Wolff ei poolda poole hooaja pealt vanade rehvide kasutuselevõttu. "On üpris loogiline, et need, kes pole rehvidest õigesti aru saanud, üritavad neid muuta. Minu spordimehelik arvamus on, et F1 ei tohiks reegleid muuta, sest kellelgi läheb teistest paremini," ütles ta Autosport'ile.

Autosport'i andmetel pole sugugi kindel, et muudatus hääletusel läbi läheks. Mercedesele sarnaselt on sellele vastu McLaren ning kahtleval seisukohal on Alfa Romeo ja Renault. Eelmise aasta rehve ihkavad tagasi Ferrari, Red Bull, Toro Rosso ja Haas. Läbi mootoritarnija Mercedesega seotud olev Williams ilmselt muudatuse poolt ei hääletaks, sest nende pealik Claire Williams on märkinud, et tema autod töötavad paremini 2019. aasta rehvidega. See tähendab, et määravaks võib saada Racing Pointi otsus, kes on küll Mercedese klient, kuid pole tänavu kvalifikatsioonides rehvidest suutnud viimast välja võtta.